Labels

Saturday, September 24, 2016

Nederlands -- Informatie om ons door de komende tijd te helpen.




Information to help us through the upcoming time period.

Informatie om ons door de komende tijd te helpen.


Gisteren zat ik met de Equinox energieën en voelde die overweldigende noodzaak om te reizen. De bedoeling van mijn reis was om informatie te krijgen over wat er nodig was om ons door de komende tijdsperiode te halen. Ik vond wat geweldige drum muziek, gaf me zelf een heel uur en liet me gaan.
Ik ontdekte dat ik naar mijn bekende plekje ging en ik zag de vrouw waar ik bekend mee ben die me vertelde om haar gewoon grootmoeder te noemen, ze zat bij een enorm vuur. Ik zat op een steen ook bij het vuur en toen kwam er een krijger en begon te dansen. Hij was geheel gekleed in vol gareel inclusief been windselen. Zijn optreden was ongelooflijk en hypnotiserend. Hij komt naar me toe en smeert zwart op mijn gezicht en zegt me dat ik een krijger moet zijn. Ik protesteerde en zei: “Ik wil niet vechten! Ik houd niet van vechten!” Hij lachte en zei dat een echte krijger geen toevlucht tot geweld hoeft te nemen.

Hij vertelde me dat een echte krijger ook een leider is. Dat ze naar alle kanten luisteren en vaak kiezen om niet te antwoorden, maar gewoon te observeren. Krijgers vertrouwen ook op hun team. Hij keek naar me en zei: “Vertrouw jij op je team?” Het team waar hij op wees zijn mijn gidsen, degenen die in de vorm zijn op de aarde en degenen die in het etherische zijn. Hij vroeg of ik kon vertrouwen waar altijd voor wordt gezorgd, aan me wordt toevertrouwd? Kan ik mijn team vertrouwen ondanks alle chaos die om me heen schijnt te zijn? Hij vertelde me dat dit vertrouwen vitaal is om mijn energie en vibratie te handhaven.
Hij vertelde me ook dat krijgers ook een dikke huid moeten hebben. Dat er degenen zijn die een reactie willen òm de reactie en degenen die zullen oordelen als er geen reactie wordt gegeven. Dat, om krijger te zijn het betekent dat je sterk in je overtuiging moet zijn, en in je eigen kracht en pad. Kan ik mijn eigen krijger zijn? Kan ik consequent doen dat ik eer wie ik ben en mijn pad?
Hij liet me toen staan en zette een hand op mijn solar plexus en zei je moet de arend zijn(eagle). Toen vloog er precies een arend uit mijn 3de chakra, hoog in de lucht. Ik zag de adelaar zweven, die landde op een boom die een nest vasthield zo hoog daarboven. Hij vertelde me dat adelaren hun meeste tijd hoog boven doorbrengen, alleen naar beneden flitsend als het nodig is. Ze voeden hun jongen hoog in de hemel op omdat het veiliger is, in dit rijk zijn ze beschermd. Ik zag toen een adelaar naar beneden vliegen om voedsel op te pikken en hij werd toen geraakt door een auto. Hij legde toen uit dat als een arend naar de grond gaat, hij het meest kwetsbaar is. Dat de veiligheid is om boven te blijven. Dat ik een arend moest zijn.
Toen zag ik weer een andere gids die opkwam en hij vroeg me of ik klaar was om meer getoond te worden. Ik zei ja en volgde hem uit mijn bekende gebied naar een ruimte in een weide. Voor me was een schip. Ik keek naar hem en hij vroeg of ik klaar was. Ik zei ja en ging het schip in en gezeten aan een tafel zat een prachtig blauw wezen. Ze keek naar me met zoveel liefde. Ze zei: “Om door de komende energieën te gaan is alles dat mensen nodig hebben, liefhebben.” Ze legde uit dat terwijl dit eenvoudig klinkt dat niet altijd gemakkelijk is. Ik zag nieuws dat kwam en zag artikel na artikel dat er oproer was, plunderingen, beschietingen en mensen die elkaar beschadigden. Dat we naar ieder mens moesten kijken en gewoon zeggen: “Ik houd van jou.” En geen maren erbij. Niet: Ik houd van je, maar ik vind het niet leuk wat je deed.” Gewoon eenvoudig zeggen: “Ik houd van je.” Nee, het is niet altijd gemakkelijk om objectief te blijven, niet-oordelend, maar het kan gedaan worden. We kunnen de arend zijn en erboven blijven.
Ze ging door om uit te leggen dat er zielen zijn die gekozen hebben om te helpen met de massa ontwaking. Dat ze vaak als katalysator zullen deelnemen aan gebeurtenissen die de mens schokken, hen op zo’n manier inslaan dat het de waarneming verandert, dat laat mensen zich dingen afvragen. Ze legde uit dat het beiden zijn, de bedrijver en het slachtoffer die in dienst zijn en beiden verdienen het om verteld te worden: “Ik houd van jou.” Met mijn emoties zo hoog in mijn land met politie brutaliteit, racisme en ongelijkheid is het gemakkelijk om te zien waarom ik een dikke huid nodig heb. Om aan de agent te zeggen die schoot “ik houd van je” en aan de persoon die wordt neergeschoten dat zal is niet populair worden. Voor sommigen zal het lijken of mij het niet raakt. Maar ik kan zien hoe die situaties het zo maken dat emoties en angsten die leiden naar deze staat van zaken niet langer kunnen worden ontkend en daarvoor verdienen beiden een ‘Ik houd van jou’. Dat elk persoon hun best moet doen om het groter plaatje te zien en om liefde en dank te zenden. Ze legde ook uit dat een persoon zijn/haar hart niet kan worden veranderd door ze te tonen waar ze een gebrek aan hebben. In plaats hiervan is dus liefde tonen zonder oordeel, dat nodigt een persoon uit door een poort naar het zelf.
Ze vroeg of ik deze boodschap wilde delen omdat die niet alleen voor mij was.
Ik hoop dat deze boodschap je in orde vindt en dat je hoog in de bomen vliegt. Ik zend ons allen veel liefde! Dank jullie allen die dit werk delen! Het wordt zo enorm gewaardeerd.
Jenny.

For information on having a session with Jenny Schiltz please visit  Information on Obtaining a Reading or to book directly go to jschiltz.appointy.com 
Join the Facebook page to keep up to date on the energies Channeling the Masters

Copyright 2016, Jenny Schiltz

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html