Labels

Wednesday, December 23, 2015

Nederlands -- Jenny Schiltz: Begrijpen wat er in dit Nu uitwasemt ~Sanat Kumara op 15 dec. 20

Understanding what is Transpiring in this Now ~ Sanat Kumara 12-16-15

Jenny Schiltz: Begrijpen wat er in dit Nu uitwasemt ~Sanat Kumara op 15 dec. 2015





 

Sanat:  Gegroet! Wij komen vandaag om jullie veel uit te leggen van wat er aan het uitwasemen is en wat er in dit nu aan het uitwasemen is. Velen van jullie voelen dat je mogelijk niet verder kunt gaan omdat er geen tijd is om je adem in te houden, omdat deze energieën over je aarde stromen en over alles om je heen. De veranderingen vinden periodiek plaats met de kleinste aspecten tot aan het grootste aspect toe. Alles om je heen, alles dat je schept, en alles dat je bent wordt vervormd en verandert op deze momenten. Verandering is niet gemakkelijk als je niet begrijpt wat er aan het gebeuren is van binnen en van buiten, onze hoop is om helderheid en vrede van binnen te brengen.

Begrijp dat overeenkomsten gemaakt zijn met elke ziel op Aarde om deel van dit proces te zijn, alle zielen zelfs zij wier rol het is om de dualiteit te vergroten en het duister uit te breiden. Deze zielen, zoals met iedereen die negativiteit in je omhoog brengen, helpen je te zien waar gedachten, denken, geloof en daden niet in verbinding zijn met de bron. Wat er gebeurt in je op deze momenten gebeurt ook in de wereld om je heen. Terwijl ieder van jullie werkt om jezelf of alles dat niet past bij de hoogste frequentie, op te ruimen, zo doet dat ook het collectief. Dit proces kan net zo gemakkelijk als moeilijk zijn als iemands vermogen kan loslaten en toestaan. Dat wat diep geworteld is in alle aspecten van iemands wezen of in jullie collectief zal het meest moeilijk zijn om op te ruimen en zal ook grotere verbreding nodig hebben zodat alle facetten kunnen worden onderzocht en dat wat niet in verbinding is, verworpen worden. Zet alles dat je beweegt uit liefde, liefde voor je zelf, liefde voor je naaste, en liefde voor de bron moet aan de oppervlakte komen om te worden herkend zodat je in staat bent om op elk moment te kiezen. Er zullen er zijn die weigeren te zien wat er wordt getoond, dit is ook deel van hun pad omdat ze verlangen naar grotere ervaringen in de dichtere energieën. Indien je jezelf toestaat om de observator te zijn en je oordeel verwijdert, zul je zien dat alles perfect is en alles werkt(zweert) samen om je vooruit te helpen in je zielengroei, op elk moment.
Voor velen kan dit proces best pijnlijk zijn, stoffelijk en mentaal en alleen de sterkste zielen kiezen om aan deze belangrijke tijd deel te nemen. De hoeveelheid licht op jullie aarde is nooit eerder hoger geweest dan op deze momenten. Zij die sensitief zijn voor de energieën voelen de golven van licht en willen dat die of stoppen of zich stabiliseren. Wat moet worden begrepen is dat in elke golf codes zitten die de stoffelijke, mentale en emotionele lichamen in je veranderen en in het collectief als geheel. Voor degenen die deze veranderingen voelen, om het licht zo vast te houden dat ze elke verandering en fluctuatie beseffen kan het inderdaad een vermoeiende tijd zijn. Men moet op een plek van overgave zitten en elk moment die veranderingen toestaan om snel door je heen te gaan. Het is de weerstand die het meeste lijden veroorzaakt. Als men verwachtingen voor zichzelf heeft, en voor dit proces, en voor anderen, schept dit een diepe weerstand. Het toestaan op gepaste tijd, het jezelf de genade en medeleven toestaan om door de veranderingen heen te gaan zonder in het ego verloren te raken, dat zal alles laten stromen zoals het bedoeld is.
Jullie menselijke vorm beleeft veel opwaarderingen in deze tijd. Dit kan uitputtend zijn en soms onprettig. Het brengen van wat je gelooft schept angst voor je gezondheid en dat zal weerstand scheppen die de bedoelde ervaring verlengt. We vragen dat als je angst voelt dat je rustig gaat zitten en om innerlijke leiding te laten opkomen. Voel in je wezen of er stoffelijke pijn komt door gezondheidszorgen of van je vorm die verandert als antwoord op de codes die naar de aarde komen. Wat er uitgewasemd wordt is een evolutionair proces dat enorm is versneld. Als men door dit proces gaat is het niet ongewoon om je afgeschakeld te voelen van alles om je heen, te voelen als of je niet zo vast bent en om duizeligheid te voelen als je in frequentie omhoog gaat. We vergelijken dit met jullie gevoel van een jetlag. Je bent dan omhoog in frequentie gegaan en je moet dan stoffelijk her-kalibreren naar de nieuwe locatie en het magnetisch veld. Hier moet je stoffelijke vorm zich bij aanpassen. Met elke groei in vibratie ben je dan in staat om tot hogere en hogere frequenties toegang te vinden die je nodig hebt om meer op te ruimen om dat te gebruiken. Voor degenen die een pauze willen, die moeten begrijpen dat het hogere zelf in staat is om te zien wat er komt en opgewonden is om door te gaan met je voortgaande proces. Vertrouw dat alles gebeurt zoals het moet zijn en voor je hoogste nut.
Veel veranderingen zullen verder gaan in jou plaats te vinden en op jullie planeet als je dit belangrijke jaar beëindigt. Op de 19de december zal jullie planeet met de galactische kern worden verbonden om de overdracht van heilige kennis te laten gebeuren. Als die eenmaal jullie planeet binnengaat, zal ieder van jullie de informatie gebruiken zoals die bedoeld is voor jullie en je pad. Tijdens de Zonnewende en de Volle Maan zal ook veel worden opgeruimd. Dit is een goede tijd om je bedoelingen neer te zetten zoals wat jullie willen bereiken in je jaar 2016. Grote veranderingen komen naar jullie toe en de opwinding is tastbaar. We kijken naar voren om door te gaan met de groei in ieder van ieder van jullie en in jullie collectief.
Ik loop met jullie mee op deze reis.
Sanat.

 Persoonlijke conversatie met Sanat:
 Ik: De vorige dag was ik gewoon verdrietig, had geen specifieke reden om verdrietig te zijn, ik was het gewoon. Mij werd een verduidelijking gevraagd over wat er moest worden losgelaten, toen ik ging slapen. Ik ontwaakte om 4:30 uur in de morgen en er werd me een visie van mezelf getoond in een kamer die door mijn gidsen werd omringd. Men hielp me mijn hart chakra te openen en al die rode bloed vloeistof stroomde naar buiten en raakte de grond en dat werd onmiddellijk getransformeerd in licht en keerde terug naar de Bron. Ik vroeg wat er gebeurde en mij werd verteld dat ik losliet wat ik had vastgehouden uit het collectief. Mijn angsten voor onze toekomst, mijn droefheid over de onmenselijkheid, en mijn boosheid. Dat het tijd was voor me om het los te laten en te begrijpen dat alles volmaakt in orde was.
Sanat: Ja, het vasthouden van boosheid, frustratie en droefheid naar alles dat aan het gebeuren is in jullie collectief stopt je hart om zich volledig te openen. Jij zegt dat je niet ziet dat alles gebeurt zoals het moet. Niet observeren en gehecht worden aan gebeurtenissen zegt dat je niet vertrouwt. Geen daarvan is verbonden met je hoogste aspect en belemmert je vermogen om de werkelijkheid te manifesteren die past bij die vibratie.
We begrijpen dat jullie perspectief beperkt is en dat jullie niet in staat zijn om de contracten en overeenkomsten te begrijpen/omvatten die alles laten plaats vinden. Door niet voor iedereen alles goed te vinden zeg je dat je weet wat er verondersteld wordt om plaats te vinden en elke andere wijze te weigeren.
Ik: Help me. Ik zie mensen in mijn land die een politieke kandidaat ondersteunen die gemeen is en een racist. Ik zie mensen reageren uit angst en dezelfde fouten maken uit ons politiek en sociaal verleden. Hoe observeer ik eenvoudig mijn stilte die verkeerd wordt gezien als instemming? Terwijl ik in staat ben om te zien hoe dit alles onder onze aandacht komt voor ons om de schaduw van het collectief te zien… ik worstel hiermee.
Sanat: Er wordt veel mis-begrepen betreffende iemands reactie op het collectief. Men kan niet instemmen met een specifieke agenda, actie of geloof en toch nog zien hoe die actie of reactie gunstig is voor de groei van iedereen. Jullie kunnen niet instemmen met een specifieke kandidaat en nog dankbaar zijn voor wat er wordt getoond. Jullie kunnen niet instemmen met de angsten van iemand en hun reacties en in de plaats daarvan kies je je persoonlijke reacties om tegengesteld te zijn. Jullie vechten niet tegen wat er is jullie kiezen anders terwijl je ziet wat is, wat absoluut noodzakelijk is en volmaakt is totdat het dat niet meer is.
Ik: Er zijn keren dat ik me geroepen voel om mijn persoonlijke voorkeur te vertellen en op andere keren voel ik me schuldig om er niet bij betrokken te raken. Alsof ik me niet uitspreek tegen pesticiden op ons voedsel het betekent dat ik er ok mee ben.
Sanat: Alles is energie, je moet kiezen waar die naar toe gaat. Jullie moeten leren om eb en vloed te bemeesteren/beheersen. Kies je ervoor om tegen ‘wat is’ te vechten, om je ongenoegen te geven of kiezen jullie gewoon om iets anders te doen. Er is geen goed of fout alleen ervaring en wat je vreugde brengt en dichter bij je hoogste aspect en pad. Alleen jullie kunnen besluiten wat dat is.
Jenny: Ik hoop dat mijn vragen en antwoorden jullie net zo geholpen hebben als ze mij deden. Ik houd jullie allemaal in je hoogste licht en met de diepste liefde. Mogen jullie allen worden gezegend. Dank aan ieder van jullie die dit werk hebben gedeeld en ondersteund. Dit betekent meer dan je ooit zult weten.

Join the facebook group and keep up to date on the energy fluctuations! https://www.facebook.com/channelingthemasters/
 To book a Spirit Guide reading or Ascension Guidance session with Jenny Schiltz, please go to jschiltz.appointy.com
Gift certificates for readings are available. Email spiritreadings444@gmail.com for details.
If you would like to obtain a personal spirit guide reading, please click on this link for more information. https://channelingthemasters.wordpress.com/loved-onespirit-guide-readings/ 
For information on personalized Ascension guidance sessions, please click this link. New class listings and descriptions are updated.  https://channelingthemasters.wordpress.com/ascension-guidance-sessions/

Artwork found at http://shatteringthematrix.com   **As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html