Labels

Thursday, October 8, 2015

Nederlands -- Jenny Schiltz: de Tijd om zich Uit te Breiden, met Quan Yin. Op 15 okt7



Jenny Schiltz: de Tijd om zich Uit te Breiden, met Quan Yin. Op 15 okt7 



Ik kom vandaag naar jullie toe omdat velen van jullie in een periode zitten van diepe integratie van de energieën die jullie aarde binnenkwamen met de X-golf. Daar velen van jullie de sterke effecten voelen, begrijp dat deze golf precies doet wat er was bedoeld. Ieder van jullie antwoordt anders op die energieën en dat wordt bepaald door de hoeveelheid werk die jullie voor de golf moesten doen. Begrijp dat alle informatie, de lichtcodes, hier zijn om toegankelijk te worden voor iedereen omdat allen klaar zijn. Om deze reden zitten jullie in een periode van diepe integratie. Als jullie eenmaal de dichtheid hebben opgeruimd uit je vorm, dan zijn de licht codes toegankelijk om de programmering te her-schrijven en om je licht lichaam te veranderen. Jullie zullen deze informatie opnemen en dan werken aan de volgende laag van codering. Daar dit een ontmoedigende taak schijnt, moeten jullie begrijpen dat dit ongelooflijke groei zal laten gebeuren om plaats te vinden en de transformatie die jullie willen.


Zij die weinig weerstand in het lichaam dragen zullen snel door het proces gaan, terwijl zij die het moeilijk vinden om de aspecten los te laten die niet langer meer dienen, lijden aan ongerustheid, depressie, vrees en ongemak. Op dit moment moet je jezelf afvragen wat het is dat je afhoudt ervan en of dat voor je hoogste goed is. Open je hart, laat liefde en vergeving je wezen doordringen. Dit is je natuurlijke staat van zijn. Het zijn je gedachten, wat je denkt en het ego dat je uit deze plek verdrijft. Het openen van je hart ruimte en het daar blijven zal je door dit proces laten gaan met groter gemak omdat je begint te voelen wanneer je uit die ruimte gegaan bent.

 Als je voelt dat je uit je hart ruimte gegaan bent, onderzoek dan wat er is gebeurd. Was het een gedachte, een omstandigheid of een uitwisseling die je uit je hart verschoof? Kijk naar dit alles apart als een geschenk, omdat dit is gebeurd om je te laten zien waar je verzet hebt vastgehouden in je vorm. Het begrijpen waar het verzet omhoog komt laat je een keuze maken, je kunt het verzet loslaten of er aan vast houden en doorgaan om te worden getoond waar het niet langer meer dient. Je kunt het verzet loslaten door de waarheid neer te zetten achter de gedachte, omstandigheid of uitwisseling of door gewoon te zeggen dat je niet langer deze verstoring in je veld wilt hebben omdat die zich niet verbindt met je hoogste aspect. Begrijp dat de oude programmering die het verzet creëerde door elke laag loopt en zal moeten worden verwijderd door elke laag heen totdat het niet langer in je veld is. Dit betekent geen falen van jouw deel.

Dit is de tijd van uitbreiding, de energieën die in je door je lichaam stromen, helpen je om je bewustzijn en je hartcentrum zich uit te breiden. Voor enkelen heeft dit diepe angst geschapen omdat ze niet begrijpen wat er gebeurt. Het hele leven stroomt door filters en denken van een persoon en hierdoor creëert ieder van jullie je persoonlijke hologram, je persoonlijk universum. Als het filter er een is dat dualiteit bevat, dan zal die de vibratie die erbij hoort creëren en in hun veld van omstandigheden en uitwisselingen brengen. Dit heeft een bedoeling omdat als het dualiteit in zijn extreme is dat het wordt gezien als de verdraaiing die het is. Hoe meer dingen uit het centrum gaan, hoe meer men in staat is om te voelen dat de vibratie er niet bij hoort of van binnen niet goed voelt.

Elk mens moet voorbij de dualiteit gaan tijdens het proces van samensmelten met je hoogste aspect die begrijpt dat alles volmaakt is voor de groei van de ziel. Het is belangrijk dat ieder van jullie zich bewust is van wat er vibrationeel niet bij hoort of in het lichaam niet goed voelt. Dit is jullie lakmoes test om vast te stellen wat waar voor jullie is. Verwerp alles dat je uit je hartcentrum brengt, want het is in dit centrum waar men een hogere vibrationele wereld manifesteert en creëert. Het in dit hartcentrum zijn en scheppen vanuit een plek van onvoorwaardelijke liefde voor iedereen is hoe je de wereld verandert.
Afhankelijk van waar je in het proces zit, kunnen de lichtcodes die naar de aarde stromen problemen veroorzaken in de dichte stoffelijke vorm. Het is noodzakelijk dat ieder van jullie volgt wat je lichaam nodig heeft zonder oordeel en beperkingen. Het is belangrijk om te leren leven in de stroom van het universum. Rusten als dit nodig is en actief zijn als de vorm dat toestaat. Eten en drinken wat het lichaam nodig heeft om deze hoger vibrerende codes te verwerken zonder dogma en geloof te gebruiken om het verzoek te schrappen. Het is door het eren van je behoeften en je lichaam dat je een wordt met de stroom van je ziel en dan wordt er groter gemak/verlichting verkregen. Het is door deze stroom waarin je hoogste aspect woont.

Velen van jullie zijn in het 5de  dimensionale bestaan gegaan. Jullie hebben je vibratie niveau verhoogd om bij die frequenties te passen en nu werken jullie om die op elk moment te handhaven. Toch brengen velen van jullie nog de oude programmering van de 3de dimensie voort, dag na dag. Open je hart en vraag jezelf of je de betekenisvolle verschuiving hebt gemaakt die je deel van de hogere frequenties toestaat. Jullie vermogen om alles om je heen in een hogere frequentie te zien en als een nieuwe gelegenheid, is zeer belangrijk. Dit zal paden openen bij het herschrijven van de oude en verouderde programmering. Jij bent het die zeker moet zijn van waar je bent, jij bent het die moet geloven, en jij bent het die dan vanuit deze ruimte moet creëren.

Met intense waardering voor het werk dat jullie doen.

Quan Yin

*Beautiful artwork found at http://www.lightworkerenergyart.com/
________________________________________
Persoonlijke conversatie met Quan Yin:

Ik:  (Jenny) Dit is een zeer intense tijd geweest. Ik voel alsof de dingen zich versnellen terwijl ik zulke grote hoeveelheden opruim. Verbindingen worden gemaakt die me voorbij beperkingen laten gaan en de helderheid is verbazend!

Quan Yin: Het is goed om het te zien als iets moois omdat sommigen verloren raken in het proces en het zicht op de beloning kwijtraken. Men moet zich altijd herinneren dat de bedoeling hiervan is om je opnieuw te verbinden met je ziel om jezelf heel te maken. Er is geen grotere beloning.

Ik: Ik ontwaakte de vorige morgen en voelde me raar, weg en de dingen schenen me wat anders. Ik bracht mijn jongste naar school toen een er een gids binnenkwam en naast me liep. Ik had een reading die eraan kwam en soms doen ze dit. We spraken en ik vertelde hem dat de dingen anders voelden, toen zei hij dat ik in de schaduwlanden zat. Het is een land van keuzes, op de momenten waarop we ons nieuwe hologram creëren. Dus vroeg hij me wat ik met me mee wilde nemen in dit nieuwe, het is mijn keuze. Dat ik enkele van de onzekerheden achter me kon laten, zorgen, vrees, enz. Dat dit een opmerkelijke tijd is om anders te kiezen. Ik vroeg of iedereen in deze ruimte zat, en hij zei dat velen daar waren, maar niet iedereen. Ik vroeg ook of hij dit zag als een leegte en hij zei, nee, het is actieve schepping.

Quan Yin: Ja, het is op deze momenten dat mensen kiezen om zich te herinneren wie zij zijn en door dat te doen, creëren zij dat in hun leven. Het is een herinnering van je oorspronkelijke sjabloon/template, je blauwdruk en dat neem je mee naar de aarde. Dit kan alleen worden gedaan door alles los te laten dat niet past bij dat sjabloon.

Ik: Velen voelen alsof ze in een leegte zitten, een kalmte. Is dat juist?

Quan Yin: Wat velen ervaren is de duur van de tijd tijdens die zij hebben opgewaardeerd als deel van zichzelf, maar niet helemaal. Elke laag moet voor een beweging worden opgewaardeerd, om zich compleet te voelen. Wat velen merken is een wachtperiode terwijl de integratie zichzelf voltooit. Het is belangrijk dat ze in die tijd niet in het negatieve denken moeten gaan en vrees en zorg in zich te laten vastzetten. Ze moeten begrijpen dat alles gebeurt op de perfecte tijd voor de persoon en dat niets verkeerd is

Ik: Dit voorbije weekend had ik die vlaag van boosheid die me vasthad, die was begonnen omdat ik niet kon bedenken hoe ik een ‘remote’ (apparaat op afstand) kon gebruiken. Zo stom maar die woede die omhoog borrelde was gewoon ongelooflijk. Ik schreeuwde tegen die ‘remote’ en mijn jongste dochter nam de remote, fikste de zaak hele tijd terwijl zij zei: “Het is in orde, mam.” Ik voelde me een stommeling maar toch was die woede er nog de hele tijd diep van binnen. Mijn echtgenoot kwam thuis en ik vertelde hem dat ik kookte zonder een goede reden en ik vroeg of hij onze dochter voor een fietstochtje kon meenemen. Hij willigde dat in en toen ze eenmaal weggingen, liet ik het los. Ik schreeuwde, en vloekte en schopte zelfs tegen de bank kussens. Ik heb er geen idee van waarom maar zo spoedig als dit kwam, liet het me los en was ik gewoon verbijsterd.

Quan Yin: Je hoeft je niet bewust te zijn van precies de oorzaak te weten om die los te laten. Wat belangrijk is dat je in staat was om het los te laten en om het uit je veld te verwijderen.
Ik: Ik voelde me slecht omdat ik dit voor de ogen van mijn kind was begonnen.

Quan Yin: Denk je dat zij dergelijke woede soms niet voelt? Door haar te laten zien dat je het zegt zonder het op een ander te verhalen leert het haar dat het OK is om die gevoelens te eren als juist. Zie je hoe het schoppen op de kussens van de bank of peluws gooien niet iets ergs is maar iets om los te laten wat kan eindigen in lachen?

Ik: Dat is niet wat wij geleerd hebben…

Quan Yin: Nee, dat is zo.
Ik: Ik heb gemerkt dat er in de laatste twee weken een thema is in mijn readingen en dat is dat gidsen vragen of mensen echt kijken naar beperkingen, de ‘dozen’ waarin zij zichzelf zetten.
Quan Yin: Er is geen grotere doos dan niet geloven in je eigen progressie en om een ander zijn bepalingen in die van jou te laten doordringen. Alles dat geloofd en begrepen werd wordt nu uitgedaagd. Het is heel belangrijk om te zien waar men zichzelf beperkt, want het is niet de ander die jou kan beperken omdat jij de enige bent die elk moment schept.
Ik: Dit is veel om over na te denken.

Quan Yin: Ja.

Jenny: Ik hoop dat mijn vragen en antwoorden jullie op dezelfde manier helpen als het mij deed. Ik stuur jullie en mijzelf alle liefde waar we mee kunnen omgaan. Moge jullie worden gezegend.
 ________________________________________

If you would like to obtain a personal spirit guide reading, please click on this link for more information. https://channelingthemasters.wordpress.com/loved-onespirit-guide-readings/
For information on personalized Ascension guidance sessions, please click this link. New class listings and descriptions are updated.  https://channelingthemasters.wordpress.com/ascension-guidance-sessions/
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **
** Zoals met alle informatie die we krijgen betreffende het ascentie proces, is onderscheiding noodzakelijk. Als je iets leest of hoort en het resoneert niet met je, laat het dan gewoon los en vindt uit waardoor je ziel wel JA zegt!  **
 JennySchiltz | October 7, 2015 at 11:59 am | Categories: Quan Yin, Uncategorized | URL: http://wp.me/p5iP2k-7C



No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html