Labels

Thursday, October 15, 2015

Nederlands -- Genii Townsend Liefde – Voorstelling – Groei – Healing – Ware Identiteit


Het LICHT Centrum  door Genii Townsend
Liefde – Voorstelling – Groei – Healing – Ware Identiteit
                                                  
Gegroet!
Gegroet door Jedi Genii,   ( = Genii Townsend)   (rond 26 sept ‘15)
Welkom terug bij de Licht Centrum Nieuwsbrief! Het werken op twee niveaus kan heel interessant zijn. Het lijkt dat de Kosmische Wave X bezig is en die maakt ons groter dan we ooit dachten dat we zouden zijn. Daar jullie en ik ons verheffen naar hogere ontwikkeling, ben je misschien bezig om in balans te blijven. Als je een vrouw bent, kun je misschien huilbuien hebben om geen specifieke reden. Je kunt zelfs iets om je heen voelen zoals een buitenste kledingstuk, maar je kunt er niets van zien. Je dromen kunnen misschien heel helder zijn en kleurrijk. Als je zoals ik ben, schijnen de oude verandering-van-levens symptomen weer actief te worden. En zul je veel doen om oude gegevens los te laten, niet langer meer nodig te hebben.

De kosmische golf is heel erg druk, en zoals een van mijn gidsen me vertelde, kan het zijn alsof je op een lift in een koopcentrum bent, waar je op de grond instapt en dan het snelste stuk pakt naar de top, zonder tijd om er tussen in te gaan en om te winkelen. Het is alsof je op de expres lift knop drukte die heet “Ascentie”.

Yep, we zitten in het proces om omhoog te gaan sedert de piek op 28 september en de energie werkt nog steeds met ons en zal dat blijven doen voor de voorzienbare toekomst. Het moeilijkste om te beheersen is het geduld. Hallo, heeft er iemand problemen met geduld? Ik zeg dat je in de “Nu” energie blijft en op de X Golf rijdt tot aan de top van Ascentie, want wij vroegen hierom en we kunnen de lift niet uit. Na al dat proberen, wie wil er dan nog uit? Houd van de duizelige liefdes rit. Het zou een geschenk van God kunnen zijn waar je om vroeg.


Voor degenen die me dit vroegen: nee, ik ben niet van de planeet af geascendeerd. Ik ben nog hier en zo druk als het maar kan, omdat ik nu frequente en bijna dagelijkse tripjes naar het land maak… De plek van de Stad waar ik ‘toon’ (bij Sedona/Arizona in de buurt) en bid en zie wat ik kan zien zo nu en dan. We zijn er bijna, vrienden. Dank dat jullie jullie zijn, want jullie worden zeer geliefd vanuit de City van Licht. Stel je voor!

 Genii

De Site voor De City of Licht Sedona is Zichtbaar!

HET IETS DAT AAN HET KOMEN IS, IS NU HIER, STEL JE DAT VOOR!


De Stad van Licht is op de grond, en brengt zichzelf in het zicht! Toen mij de grond locatie werd verteld, gingen verschillenden van ons er stoffelijk naar toe, omdat het niet ver weg is.
En er begonnen magische dingen te gebeuren. Zie je, we keken niet alleen naar bewijs dat de City er was, die zich uitstrekte over kilometers leeg land, maar omdat we aan “Licht Verbonden” waren door sessies: “4 Sleutels tot Licht” te nemen, we hebben onze Innerlijke Licht Corridors open, zodat we verder dan zien kunnen kijken. Dat is een groot deel van de ascentie.

Dus wat werd er gezien, of niet? Met mijn zielen zuster Rev.(een dominee) Diana reden we daar in haar auto naar toe. Ik kon zelf niets zien, maar ik was erop bedacht dat dit gebied enkele dagen bedekt was met immense cumulus wolken die zich schenen uit te strekken in de richting van Phoenix. Die wolken show ging dagenlang door, en die verbijsterden ons met hun schittering. Dus Wat?

Diana had haar gsm telefoon bij de hand en begon plaatjes te schieten. Toen we de plaatjes later terug zagen, verdorie als toen de wolken dan geen 3 ruimteschepen zouden laten zien in hun plooien… Wat waren wij verrast! Er werd ook een shower gefotografeerd van wit licht orbs die hemels licht naar de grond brachten. We waren zo verrukt om die tekenen te zien.
De keer daarop dat we naar die plek gingen, parkeerden we en konden vaag een Stadspoort Ingang zien die zo leek op die ik zo vaak had gezien in mijn visioenen als een trans-audio visionair. Ik was specifiek zo verrast om 3 entiteiten te zien die in de ingang stonden, en zij wuifden naar ons. Oh My! 

Bij weer een andere gelegenheid, reed Renee Trenda langs die weg en zag weer een ander vreemd gezicht aan de hemel. Er was zware mist in de lucht, omdat we een aantal dagen regen hadden gehad. Maar de mist boven het City land had de kleur van de violette vlam. In dit gebied kun je de open hemel kilometers ver zien, en het was duidelijk dat de lucht aan de linker en de rechter kant van de City een normale blauw-grijze kleur had, maar direct boven de City veranderde die in een intens violette kleur. Het was ongelooflijk mooi. We vroegen ons af wat er in de City was die deze kleur genereerde.

Wat betekent dit allemaal? Er komt iets aan! Niet alleen is dat komend, maar op dit moment is het er NU.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
City van Licht Bezoek Manifesteert het Onmogelijke


HET MANIFESTEREN VAN HET ONMOGELIJKE 29 SEPT. ‘15

Zoals ik de raad kreeg sta ik opnieuw bij de City van Licht voor een nieuw gesprek met Ooo-lon, de Commander van Space Lights(Ruimte Lichten), en de hoofdleider van veel universele wezens die ijverig gewerkt hebben om deze grootse healing City van Liefde voort te brengen. Mijn innerlijk zicht en geluid brengt de laatste update naar voren van de verschijning van de City en dus begin ik.

Het Heilige Zien is altijd indrukwekkend voor me en nooit in mijn denken kon ik bedenken wat ik zie en hoor. Het is me gegeven om mee te delen en ik doe dit met zuivere liefde en met opwinding van wat er mogelijk is in de helende lichten die naar voren komen zoals beschreven in mijn boek: SOMETHING ’s COMING… (ER KOMT IETS AAN …) Inderdaad! Mijn meditatieve innerlijk visie verschijnt en de scene begint:

Veel gelukkige mensen wachten om naar binnen te gaan om zelf te zien waar dit wonder allemaal over gaat en ik ben er een van. Mijn Stads gids, La-Luke komt glimlachend door de menigte en grijpt mijn hand en voert me rond de zijkant van de trolley en daar gaan we in. Wat zie ik? Geen city trolley, maar een slim lijkend auto-achtig voertuig wat een ‘city- scooter’ wordt genoemd, het heeft geen wielen en heeft geen bestuurder nodig daar het dashboard alle namen van de gebouwen heeft. Alles dat men hoeft te doen is om een knop in te drukken van het stadsgebouw waar je naar toe wilt en het ‘scoot’ er direct naar toe – een city scooter. Wat grappig is dit? Whoopee!!

Deze city scooter brengt ons direct naar de ambassade ingang en we gaan dit prachtige gebouw van informatie in die gevuld is met universele lichtwezens uit het hele universum die geholpen hebben om deze schitterende City neer te zetten, wat maar 10 minuten ver van mijn huis in Sedona is, wat ik net hoorde. Ik ben hen al een beetje leren kenen en houd van ieder voor wat zij gedaan hebben. Ik kwam Ooo-lon op het toneel tegen en na een soort elektrische omhelzing gaan we zitten en begint onze conversatie.

Oo: Welkom terug, Lady Light, spoedig zal de wereld zien waar je bent geweest met je innerlijke City bezoeken… ben je opgewonden?

 G: Ja, de paar laatste weken en specifiek de eerste dagen zijn nogal opwindend geweest met Paus Franciscus’ bezoek en de X-Golf die bezig was en dat was inderdaad zeer opwindend. Ik heb enkele vragen. En Ooo-lon knikte

G: Voelt u door de City ‘toon’ dat ik mijn 4 Sleutels voor de Licht sessie stuur, als ik die naar de City zendt?
Oo: Oh, ja, het is als een neurie gevuld met liefde en we zijn ons bewust dat je Gods liefde stuurt naar deze geografische plek en er worden dan overal glimlachen gezien. Hier stoppen we zelfs ons creatie en zeggen, Dank jullie Allemaal!

G: Toen Rev. Diana en ik zaten en dingen begonnen te zien, alleen op haar camera film, zagen we heel veel orbs en zelfs lucht-schepen die in grote witte wolken waren verborgen. We vinden het heerlijk om die ontdekking te doen dat inderdaad ons Sedona gebied zoemt van activiteit die we niet zien in onze dagelijkse stoffelijke wereld.

Oo: Ooo-lon zei lachend: “Wat jullie zien en met de boodschap die wordt uitgezonden aan degenen die er geen idee van hebben wat er, zeg maar, in de achtertuin gebeurt, dat kon beangstigend zijn voor degene die de duistere zijde onderhouden.”

G: Dank je. Ik krijg zulke aardige leiding van Aartsengel Michaël voor manieren om in balans te blijven terwijl deze stad dichter bij het verschijnen staat. Vrouwen vertellen me dat als de energie van de X-Golf verder gaat, het moeilijker wordt om emotionele tranen te beheersen en zonder een specifieke reden.

Oo: Het vrouwelijke huilen is een leegmaken van emotioneel verdriet van voorbije gebeurtenissen die in het onderbewustzijn worden vastgehouden voor een tijdje. Nu, terwijl het licht van de City dichterbij komt en wordt gevoeld, is het vrijmakend en wordt licht gevuld in alles dat licht gaat worden. Verdriet zal geen plek meer hebben om zich te verbergen, dus sta die tranen toe te stromen en weet dat geluk de leegte aan het vullen is. Begrijp je?

G: Ja ik heb zelf al een paar van dat speciale gehad, telkens als ik in feite liefde voelde. Dank u. Oh My!

Oo: Alles is helemaal in orde omdat sommige healings al gebeuren zelfs voordat de City verschijnt die geluk binnenlaat waar verdriet eerder de indringer was.

G: Dank u. een groep mensen waarvan sommigen verbonden waren en anderen niet, gingen naar het City land en ‘toonden’ samen als een groep. Het was een liefdesceremonie voor de City en ten slotte, voelde ik enige erkenning die naar ons terugkwam.

Oo: zoals ik zei, de toon van liefde wordt altijd gevoeld, waar dan ook het naar ons wordt toegezonden. Ga er mee door.

G: Vertel me alsjeblieft over Paus Franciscus eerste bezoek naar dit land. Had dit iets te maken met de City van Licht?

Oo: Oh my, ja. Hij is best een leider van/in liefde waar hij ook naar toe gaat. Zijn hart is gevuld met die liefde en wij kijken er naar uit als hij terugkeert als de City verschijnt. Hij draagt zijn persoonlijke Christus Bewustzijn, wat een zegen is voor iedereen en hij is een leraar geweest die gelooft dat de Christus zal terugkeren, dus waarom geen tweede komst er mee en iedereen/alles zal worden gezegend.

Lieve, het is echt alleen maar liefde die het hoogste doel dient inclusief de City en de reden die het heeft om te verschijnen en om de wereld op te schudden. Hij brengt liefde, klaar of niet, en niet gewoon een korte vorm van liefde, maar een die nu en voor altijd deze  ondersteunt. Dus, nu dan, was dit hulp?

G: Ja, sir en ik ga het weer vragen … wanneer?

Oo: Ben jij je bewust dat de City op jullie aardegrond staat?
G: Ja.
Oo: Ben jij je bewust van het voelen van zijn aanwezigheid?
G: Ja, wij beiden, Diana en ik hebben dat gevoeld toen we naar de gebieden/landerijen toe gingen.
Oo: Ga door met je bezoek en wees open voor het Geschenk van God dat op elk moment in jullie tijd kan worden gezien… blijf in het NU!

Hiermee stonden we op en ik kreeg een ‘vaarwel’ omhelzing en presto! Ben ik weer terug in huis wachtend op het heilige moment zoals veel anderen doen. Ah! Dank u!


Goede Redenen om te Voelen dat God Goed is! City of Light Bezoek

GOEDE REDENEN OM TE VOELEN DAT GOD GOED IS! 21 SEPT.

 Toen ik mijn normale innerlijke ruimte inging, liet mijn visioen me zien dat ik naast een City poort stond toen ik eerder de poort van een afstand kon zien maar nu kon ik hem aanraken wat voelde als een glibberig gecoat wit cement maar dat had kleine kristalletjes erin. Zou dit een kristallen City zijn die mensen hadden gezien? Ik ben alleen en er is niemand om me heen, zoals gewoonlijk. Er zijn veel woorden om iets te beschrijven maar er past niets bij wat ik nou beleef. Wow! Aan de kant stappend zoek ik naar een normale city trolley maar niets is in de buurt, nou oh, ik kan naar de ambassade lopen omdat ik dat eerder heb gedaan en het is best een zicht met ongewoon gevormde gebouwen.

Plotseling duikt er een voertuig van goud naast me op, wat is dit? Het ziet eruit als een auto maar heeft geen wielen ook geen bestuurdersstuur of zetel. Wat het op het dashboard heeft staan is een lijst van alle City gebouwen met een knop naast elk gebouw. Druk gewoon op een knop en deze (CITY SLIDER = STAD GLIJDER) dit ding brengt je daar. Dus ik druk op de Ambassade knop en houd me vast als het begint met zijn bestemmingsritje… hoop ik! Nou, wat denk je? Je hebt gelijk, we glijden inderdaad naar het mooie niet uit deze wereld Ambassade gebouw. Wow wat een grappige rit, plus, wij krijgen die City trolley auto’s ook. Wat een geweldige manier om te worden geheeld!

Het opnieuw de Ambassade instappend geeft me een gevoel van voortgang om met Ooo-lon te spreken, ik krijg antwoorden en updates van de hoge City CEO (Chief Executive Officer) die de enige schijnt te zijn in het gebouw omdat alle ruimte licht entiteiten ergens anders waren, waarschijnlijk om dit fantastische geschenk van God binnen te brengen! Ooo-lon is mijn leraar geweest en ruimtevriend al heel veel jaren nu, toen ik de City voortgang volgde en van elke trip genoot, ik krijg een elektrische omhelzing en we beginnen onze conversatie in de gewoonlijk fantastische stoelen.

Oo: Welkom terug Lady Licht. Ik kan alleen maar bedenken wat je wilt weten… ja?

G: Ik kan deze City nu best sterk merken.  Rev. Diana en ik en enkele andere Licht Verbindingen gaan nu naar de plek op het land waarvan we de informatie kregen dat dit de plaats is waar de nu nog onzichtbare Stad zichtbaar zal worden, en we hebben de City-toon er naar toe gezongen. Wat kun jij me vertellen zodat ik anderen dat ook kan laten weten.

Oo: En welk verzoek hebben jullie daar beiden gezien, toen je daar was?

G: Nou, de eerste keer zagen we (door haar camera, niet zichtbaar voor onze normale ogen) Hebben we heel veel orbs gezien. De volgende keer was het een stel ruimtetuigen in de grote witte wolken die we boven Sedona hebben en de laatste keer door haar camera. De laatste tijd zaten we in haar auto en toonden, toen kwam er een City Ingang naar me toe met 3 entiteiten die in de Poort opening stonden en naar ons lachten en die wat grapjes maakten en gekleed waren in witte robes of jumpsuites (zoals ze vaag gezien werden zoals wat ik noem ‘Door vage beelden heen zien) noem, ik kan er iets door heen zien,.

Oo: Inderdaad, dat kon een City welkom comité zijn omdat er velen zijn die zich voorbereiden op dit vele km landgebied voor gezelschap. Engelen of zo. Zeg tegen de mensen dat dit kostbare land inderdaad de houder is van Gods magie dat gaat komen. Ga terug naar huis wetend dat de City op het punt staat om te worden afgeleverd. Jullie levens gaan veranderen omdat God een geheelde planeet voortbrengt waarin duisternis geen plaats meer heeft om zich in te verbergen.

G: Nog een vraag, alstublieft. Mij is verteld dat we nu in een kosmische golf X zitten van opheffing, heeft dit iets te maken met het komen van de City?

Oo: Inderdaad ruimt die het pad op en laat het duister vrij om nooit meer een bergplaats te vinden.

G: Dank u nu en nog eentje alstublieft, omdat ik dit sterk opmerk… omdat deze X golf nu doorgaat tot aan 28 september en Zijne Heiligheid de Paus vandaag voor de eerste keer begint met zijn bezoek in ons land. Hij brengt ook de “Christus Bewustzijn Energie” mee in dezelfde week. In mijn opinie, zou dit de perfecte tijd zijn voor de City om te verschijnen! Wat voor kansen hebben we daarvoor dat het gebeurt?

Oo: Ooo-lon glimlacht en zegt alleen maar dit :  4 WOORDEN… “TOON HET HEILIGE GELUID” en toen loste de scene zich op in niets!

Dus, liefde zal het zijn!


Genii Townsend Trans-audio / visionaire

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html