Labels

Friday, September 11, 2015

Nederlands -- Jenny Schiltz met Sanat Kumara over Integratie, Introspective en opruimen op

Jenny Schiltz met Sanat Kumara over Integratie, Introspective en opruimen  op     6 september 2015     

DigitalLightWorkers1


Jullie zijn allemaal net begonnen met een periode van intense integratie, Introspectie en opruiming. We begrijpen dat dit een heel moeilijke tijd is geweest en we applaudisseren hoe goed jullie het gedaan hebben. Alles dat plaats vindt is jullie aan het voorbereiden voor de evolutionaire sprong die jullie aan het eind van deze maand gaan maken.


We vragen dat jullie een stap terugzetten en kijken naar wat er is gebeurd. Welke thema’s komen op? Welke gebieden werden naar het voorfront gebracht waarvan je voelde dat je die eerder had geheeld? Die zijn heel belangrijk voor jullie om op te merken en er dan bewust voorbij te gaan. Als je voelt dat je vast zit in een gedragspatroon of een gedachtenpatroon, ben jij het die bewust moet kiezen om anders te doen. Met elke stap in onbekend terrein ontwar je de programmering die je zo lang gevangen heeft gehouden. Dit is geen gemakkelijke taak omdat je daar heel aanwezig en bewust bij moet zijn. Jullie moeten elke interactie/ uitwisseling zien als een gelegenheid om of op koers te blijven of om anders te kiezen. Als je begint om anders te kiezen, dan zul je de wisselwerkingen zien, je relaties met anderen en jezelf beginnen te veranderen. Je zult meer blijdschap vinden in de kleinere dingen als een bevestiging dat je inderdaad precies de werkelijkheid creëert die je wilt.

Velen voelen zich gefrustreerd omdat ze voelen dat ze in cirkels gaan, en om steeds weer te werken aan dezelfde zaken. Begrijp dat het je veel kost om de programmering te ontwarren die in je gezet werd op het moment dat je werd geboren. Jullie zullen healen en elke laag ontwarren zo gauw als jullie klaar zijn om te healen en dat te erkennen. Hiermee zul je je begrip en je liefde verdiepen om het proces ook te laten groeien. Begrijp dat wat klaar is om blootgesteld te worden en er doorheen te werken, is nu maar een laag van het diepere programma. Word niet ontmoedigd en voel dat je werk voor niks is, omdat bij elke laag die je loslaat, je ruimte maakt om je hoogste aspect die ruimte te laten belichamen. 

Sommigen van jullie hebben deelgenomen aan een diepe integratie periode. Een samengaan als je wilt, van zelven, aspecten van jezelf, zelfs thema’s zoals het Goddelijke mannelijke en het Goddelijke vrouwelijke. Sommigen zullen zelfs merken dat ze aspecten laten samengaan van het zelf dat geen deel is van je ervaring op Aarde, die zijn er om je je ongelooflijke potentieel te laten zien en je multidimensionale vermogens. Velen van jullie voelen dat je in een diepe bron/put zit en omhoog kijkt naar het licht, je gehele zicht, je referentie kader is alleen de opening boven je en wat er in je zicht is gekomen om te worden gezien. Het is nu dat we je vragen om jezelf uit te strekken, om je beperkingen los te laten en je te realiseren dat er een gehele wereld is rond het gat van de bron. Jij bent het die moet geloven om hierin te gaan. Telkens als je je angsten loslaat, je beperkingen, wat je gelooft, wat niet langer meer dient, en je vrees om totaal van jezelf te houden. Het zicht aan de top komt dichter en dichterbij. Jij bent het die de sleutel vasthoudt om jezelf te bevrijden uit de duisternis die om je heen is. Jij bent het die de kracht heeft om alles om je heen te transformeren door gewoon in een staat van liefde te zijn voor alles om je heen, maar specifiek voor jezelf. Zelf liefde en bekrachtiging is nooit meer belangrijker geweest dan in deze tijd.

Het is om deze reden dat velen van jullie het opnieuw oprijzen van zelf-verhinderend gedrag, gedachten, en patronen hebben. Die hebben geen plek in het licht en moeten worden weggeschoven. Jullie moeten begrijpen dat wat je denkt je in je buitenste werkelijkheid creëert. Dit is waarom je je mooi voelt en gelukkig in de spiegel kijkt en die kaatst dat terug. Jullie zijn in staat om het licht te zien schijnen ondanks de omstandigheden. Sommigen van jullie kunnen de drang voelen om je te her-verbinden met voorbije relaties of situatie die pijn aan je hebben veroorzaakt. Deze komen weer aan de oppervlakte zodat je de les kunt zien die bedoeld was om je iets te leren en voor jullie om te kiezen wat je hoogste goed is. Begrijp dat jullie op een kruispunt staan, je kunt doorgaan met doen wat je altijd gedaan hebt of je kunt de ervaring bedanken, de lessen die deze je geleerd hebben en bewust anders gaan kiezen.

Kies om de angst los te laten, de twijfel, het zelf veroordelen en het gebrek daarachter. Voor degenen die zich vast voelen zitten: wordt de waarnemer en merk hoe je reageert, voelt en denkt in je dagelijkse leven. Als het iets is dat je wilt veranderen, dan moet je bewust kiezen om te reageren, te voelen en anders te denken. Elke stap die je in een andere richting neemt wordt totaal ondersteund door het universum, omdat je geloof in jezelf groeit, en zo doen ook de gelegenheden die voor je liggen.

We zijn zeer bemoedigd door de progressie die is gemaakt, meerderen van jullie hebben de grens doorgebroken naar de 5de dimensie en zullen verder gaan terwijl jullie beginnen samen te gaan met je hoogste aspect. Anderen werken aan het opruimen van alles dat niet langer meer dient en weer anderen beginnen net te ontwaken. Terwijl ieder van jullie groeit en van binnen verandert, zo zal de buitenste wereld dat ook doen die jullie omgeeft. Ga door met je progressie en weet dat jullie intens worden geliefd.
Sanat
 Persoonlijke conversatie met Sanat:


 Ik: Ik voel dat ik door een integratie fase ben gegaan, ik voelde in feite vanmorgen de verschuiving. Maar mijn lichaam is zich nog intens zelf aan het reinigen. Het voelt alsof alles aan het veranderen is en ik heb het erg moeilijk met voedsel.
Sanat:  Je ruimt giften op in je vorm die een grotere lichtlichaam activatie toestaat. Dit is anders dan het reinigen van dichtheid die plaats vindt als men zijn denkstelsel verandert en hoe ze van binnen antwoorden.
Ik: Ik had met mezelf te doen omdat ik alweer in de badkamer was nadat ik alleen maar gevulde druivenbladeren had gegeten en ik klaagde naar mijn gidsen die toen zeiden dat er een grote ‘push’(aanzet/duw) plaats vond. Dat ik teleurgesteld zou zijn in mijzelf als ik maag en voedsel zaken die push lieten wegzakken die me wordt gegeven door die massale energiegolven. Ze hadden gelijk, ik zou teleurgesteld zijn, het is niet mijn persoonlijkheid om af te zakken/langzamer te gaan en ik slik het weg en doe mijn best om dankbaar te zijn voor de hulp.
Sanat: Begrijp dat iedereen wordt aangeraakt door deze steeds toenemende golven. Hoe? Dat is totaal aan jezelf. Stel je golven op een strand voor. Zij die weigeren te veranderen, die vrees vasthouden of belast zijn door afschuw voor zichzelf, zullen in het water staan en zullen zich omver gegooid voelen en onstandvastig. Anderen zullen die prachtige golven met opwinding en dankbaarheid benaderen en zullen door de golven gaan alsof dat op een surfplank is.
Ik: Degenen op de surfplank, zullen die de energiegolven ook voelen?
Sanat: Ja, dit is een weergaloze hoeveelheid energie die de aarde raakt. Iedereen zal die voelen. Zij die de grootste opruiming doen of dat nu stoffelijke of mentaal is, zullen de grootste ‘push’ ontvangen. Hoe ver je geduwd wordt hangt af van het vermogen om los te laten wat werd gereinigd versus het opeisen ervan en wat dat een deel maakt van je doorgaande werkelijkheid.
Ik: Ik werk me door mijn eigen lichaamszaken heen en ik houd totaal van mezelf, en dat is het moeilijkste wat ik ooit gedaan heb. Ik voel soms dat ik in cirkels rondga en ik drukte dit uit naar mijn echtgenoot die me snel de veranderingen vertelde die hij ziet, mijn toename in vertrouwen, in mijn vermogen om van anderen te houden zonder met mezelf te schipperen. Ik had echt een slechte eigenschap om een deurmat te zijn (waarop iemand zijn schoenen af -veegt. w) en om niet voor mezelf te zorgen. Toen hij dat had uitgelegd, was ik in staat om de veranderingen te zien en gewoon hoeveel werk ik gedaan heb.
Sanat: De meest belangrijke en vaak de moeilijkste les om verder te gaan en om in al jullie lagen te integreren, is die van zelf-liefde. Jullie zijn de schepper van je hologram, als je schept door een lens van zelf-liefde, in plaats van een door vrees, gebrek en wanhoop, verandert alles om je heen. Het is jullie meest belangrijke taak en vaak de moeilijkste om progressie te zien. Als je je gedachten opschrijft en de veranderingen documenteert zal je dat helpen dit ook te zien.
Ik hoop dat mijn vragen en antwoorden je op dezelfde wijze helpen zoals ze mij deden. Ik stuur jullie en mijzelf alle liefde waar we mee om kunnen gaan. Mogen jullie worden gezegend en healing ontvangen. Jenny
If you would like to obtain a personal spirit guide reading, please click on this link for more information. https://channelingthemasters.wordpress.com/loved-onespirit-guide-readings/ 
For information on personalized Ascension guidance sessions, please click this link. New class listings and descriptions are updated.  https://channelingthemasters.wordpress.com/ascension-guidance-sessions/

**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **


No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html