Labels

Friday, July 10, 2015

Nederlands -- GROTE PROGRESSIE WORDT GEMAAKT – Quan Yin — 7-8-2015






GROTE PROGRESSIE WORDT GEMAAKT – Quan Yin —
 7-8-2015



 justintotemical-theuniversalsolvent

       

Ik kom vandaag naar jullie toe met een korte boodschap van hoop omdat velen van jullie een grote progressie doormaken. We begrijpen dat velen van jullie grote problemen meemaken, emotioneel, stoffelijk en mentaal. Velen van jullie voelen alsof je voelt dat je mogelijk niet verder kunt gaan. Maar we dringen er bij je op aan om juist dat te doen. We vragen je om hoop te hebben, om te geloven en om al jullie twijfels en angsten weg te duwen. We zijn in staat om jullie progressie te zien en de veranderingen die je van binnen maakt. We vragen dat jullie je focus opruimen en om jezelf te zien zoals wij jullie zien.

Veel van jullie vrienden, gezellen, zijn al de Vijfde dimensie ingegaan en hebben zich vastgezet aan het eenheidsrooster. Velen zijn er ook niet ver vandaan. Daar deze plaats niet alles is wat jullie werd verteld dat die zou zijn, het is een landingsplaats die zal helpen om de last van het fluctueren van emoties en gedachten te vergemakkelijken die zo velen omlaag hebben gehaald. Als je eenmaal aan het eenheidsrooster vast zit kun je vibrationeel of trillingsgewijs niet langer meer naar de lagere dimensies gaan. Vanaf deze locatie kun je alleen maar omhoog gaan. Als je eenmaal deze bestemming bereikt hebt, zul je in staat zijn om veel helderder degenen te zien die gevangen zitten in het drie dimensionale paradigma. Je zult hun angsten zien, hun ego’s, en velen van jullie zullen in staat zijn om precies te zien wat sommigen tegenhoudt, welke patronen er in hun leven spelen. Dit is iets wonderlijks omdat het een gelegenheid is voor jullie om je eigen groei te zien en om ook medeleven en begrip te verlenen aan degenen die nog niet klaar zijn om vooruit te gaan en om het diepe innerlijke werk te doen dat nodig is. Wat voor iemand niet nodig is, is om hun nieuwe positie te gebruiken als een manier om je beter te voelen dan of meer waardevoller te voelen dan een ander. Dit voert alleen maar naar dualiteit en naar een toename van het ego, zelfs als is het alleen maar op een spiritueel niveau. Jullie taak is het om alles lief te hebben, totaal, onvoorwaardelijk, wat je cirkel binnen gaat, alles dat jullie werkelijkheid binnenkomt.
Sommigen van jullie voelen dat het tijd is om je weer bij de gemeenschap te voegen, om een manier te vinden om je nieuw gevonden trillingsniveau aan het werk te zetten, maar, velen van jullie voelen nog de behoefte om je in het zelf op te sluiten. Daar is niets mis mee. Het is tijdens deze tijd dat je sterker wordt in je zin van het zelf, dat je meer dichtheid uit je vorm opruimt, en bedenkt wie je bent zonder de lagen die je eenmaal omringden. Als je klaar bent om weer bij de gemeenschap te komen, zal het met zekere zin van het zelf zijn en met een ‘oplossing’ die onwrikbaar is. Wat men niet moet doen is zichzelf veroordelen voor hun gebrek aan wil om deel van de gemeenschap te zijn. Het is een normaal deel van dit proces om de behoefte te voelen om op alle niveaus binnenin jezelf te gaan, als je hier zeker van bent, zul je ontdekken dat je in staat bent om je evenwicht te handhaven, zelfs in de chaos van jullie veranderende wereld.
De stoffelijke effecten die door iedereen op aarde worden ervaren zijn geëscaleerd. De licht codes die binnenkomen, komen niet langer in golven maar in gelijkmatige stromen, als je eenmaal een bepaalde hoeveelheid hebt opgeruimd, dan ontvang je automatisch het volgende niveau van de codes. Dit is gunstig omdat men niet langer hoeft te wachten op een verbinding of een zonne-uitbarsting om door te gaan met hun groei. De codes zijn er, en beschikbaar als iemand klaar is. Er zijn voortdurende uitbarstingen die jullie helpen om alles te zuiveren dat niet langer meer dient, die brengen emoties omhoog en herinneringen omhoog die moeten worden verzoend. Als men geneest en niet langer meer de behoefte voelt om aan een geloof, denken of patroon te hangen, dan verhelderen ze diep van binnen en op alle niveaus. Met de voortdurende gang van de lichtcodes voelen velen niet een uitbraak uit de strengheid van healing. Omdat dit moeilijk is, is het noodzakelijk om jullie te helpen in de volgende fase van je bestaan te laten gaan.
Het is belangrijk dat iemand zijn best doet om naar alle veranderingen te kijken die van binnen plaats vinden met een positief perspectief. Net als een vrouw die een baby krijgt, pijn voelt, begrijpt ze dat uit haar pijn een geweldig, glorieus nieuw leven komt. Dit is niet anders. Uit de pijn die je voelt, het werk dat je doet, komt een glorieus nieuw leven, dat van jou. Een leven waar in je verbonden bent met het hoogste aspect van het zelf; dat waar je thuis bent. We vragen dat jullie allen doorgaan, doorgaan met opruimen en je hart wijd open houden met liefde voor jezelf en anderen.
Met diepe bewondering
Quan Yin

Persoonlijke Conversatie met Quan Yin:
Ik: Enkele dagen geleden op de vierde juli, werd ik getroffen door een energiegolf die me zo versteld deed staan dat ik voelde alsof mijn lichaam moest afsluiten. Wat was dat?
Quan Yin: Als dat gebeurt betekent dat een diepe, intensieve healing. De uitbarsting van energie activeert delen in je, zelfs in je DNA dat er diepe healing gebeurt. Daar dit niet een bewuste healing hoeft te zijn, is slaap vaak een manier om de veranderingen snel uit te voeren. Als het mogelijk is zou deze drang opgevolgd moeten worden omdat die je opruiming en healing versnelt.
Ik: Ik zie, in degenen om me heen, patronen opduiken waarvan ik had gehoopt dat ik er zelf van genezen was. Ik vind het frustrerend en ben op bepaalde wijze krachteloos als ik zie hoe dezelfde les wordt herhaald.
Quan Yin: Laat je niet worden gefrustreerd omdat er niets is dat je wel of niet kon doen of verander niet wat een ander leert. Wat je kunt doen is om ondersteunend te zijn, liefdevol en leg op de vriendelijkste manier uit wat je ziet zonder dat je schijnbaar superieur bent. Begrijp je dat?
Ik: Ja, ik kan niet zeggen: “Dat zei ik je al”, omdat dit een les is die de vorige keer niet totaal werd geleerd en die moet dan (hopelijk) nu worden geleerd, zodat die niet wordt herhaald.  Als ik me bemoei door oordeel, frustratie of boosheid, dan kan die het leren vertragen.
Quan Yin: Ja, precies, dit is wat je zeker maakt en laat dat dit ook geen les worden voor jouzelf.
Ik: Kortgeleden werd ik wakker met ieder gewricht in mijn lichaam dat pijn deed; toen ik me erop instelde zag ik stromen groene/blauwe lichtcodes die in mijn kruin kwamen Dit ging voorbij in een paar uren. Wat zijn dat? Wat is daar de betekenis van?
Quan Yin: Dit zijn codes die letterlijk je DNA transformeren. Ze verbeteren(opwaarderen) ook de meridianen en merkaba’s van je lichaam naar een hogere frequentie.
Ik: Bij het laatste proces, voelde ik intens pijn in mijn linker heup en knie. Nadat ik mijn hoger zelf had gevraagd wat dit was vroeg ze dat ik zou vragen dat alles waar ik me aan vast hield, alles dat weerstand opriep voor de stroom van de codes, zou vertrekken/weggaan. Dat deed ik, ik vroeg om hulp en gaf permissie aan ieder lichtwezen, engel, opgestegen meester en aan mijn team om me te helpen. Binnen 30 minuten voelde ik de weerstand vertrekken en de energie weer stromen.
Quan Yin: Ja, vaak komen deze codes weerstand tegen in de vorm/het lichaam of opgeslagen geloof, of wat je denkt en angsten, er zijn echt veel, vele dingen die kunnen bewijzen de stroom te blokkeren in het lichaam. Het vragen om hulp en het geven van toestemming om te worden geholpen op alle manieren laat jezelf worden geholpen en het is ook een teken voor het lichaam dat je de veranderingen die plaats vinden, accepteert.
Ik hoop dat mijn vragen en antwoorden je op dezelfde manier helpen als ze mij deden. Ik stuur jullie en mijzelf alle liefde waar we maar mee kunnen omgaan.
Jenny

If you would like to obtain a personal spirit guide reading, please click on this link for more information. https://channelingthemasters.wordpress.com/loved-onespirit-guide-readings/ 
For information on personalized Ascension guidance sessions, please click this link. New class listings and descriptions are updated.  https://channelingthemasters.wordpress.com/ascension-guidance-sessions/
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! ****

Vertaling: Winny


No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html