Labels

Tuesday, July 8, 2014

Moeder Maria via Linda Dillon over : De Tsunami van Liefde: Een Update door de Universele Moeder Maria.

Moeder Maria via Linda Dillon over : De Tsunami van Liefde: Een Update door de Universele Moeder Maria.

5 juli 2014

Gegroet, ik ben Maria. Ik ben Mare, de   Universele Moeder, Moeder van Genade, Moeder van Iedereen, Moeder van ieder van jullie geliefde mensen. En ja, ik kom vandaag om tegen jullie harten te spreken, tegen je ziel, tegen je binnenste kern, tegen je wezen, over mijn Tsunami van Liefde.
Ik ben de Tsunami en jullie zijn de Tsunami.   Ik ben de oceaan en de lucht en jullie zijn de oceaan en de lucht. Ik ben de zon en de maan en jullie zijn de zon en de maan. Ik ben de bergen, de stromen, de rivieren en dat zijn jullie ook. Begrijpen jullie geliefde mensen wat ik vandaag tegen jullie zeg? Wij zijn een.

Accepteren jullie mij, claimen jullie mij als je Moeder?  Houden jullie van me, zoals ik van jullie houd; als mijn kind, als jullie Moeder? Zullen jullie jezelf toestaan om volledig alle geschenken te ontvangen die ik je breng en jullie vandaag en elke dag geef? Want jullie zijn kostbaar voor me; jullie zijn dat altijd al geweest en zullen dat altijd zijn.


Nu, laten we spreken over mijn Tsunami van Liefde die groeit en de kern van jullie planeet penetreert en van ieder van jullie omdat ik jullie penetreer. Sommigen van jullie hebben tegen mij gezegd of tegen dit kanaal (=Linda Dillon): “Ik voel helemaal niks. Wat is er fout? “Er is niets fout, niets is er mis, niets mist er en jullie worden niet vermist. Jullie zijn niet vrijgesteld; er is geen schepsel groot of klein en zeker geen mens of hybride die is vrijgesteld van deze Afspoeling van mijn liefde.
Velen van jullie voelen zich in grotere verwarring dan ooit eerder en jullie zeggen; “Wat is er aan de hand? Moeder, ik doe mijn werk, ik open mijn hart en toch voel ik onrust, de verschuivingen, de verandering; ik weet niet waar vaste grond is.”

Geliefde, jullie weten niet waar vaste grond is omdat jullie voeten in het water staan, jullie voeten zitten in de Tsunami en ik was jullie, ik reinig jullie en ik herwin, vestig opnieuw, her-opbouw de waarheid en de totaliteit, de heelheid van wie jullie zijn. Ik doe dit jullie niet aan; ik doe het voor jullie en met jullie. En ik doe het alleen maar in liefde.

Hebben jullie ooit gemerkt, lieve harten, hoe er jonge baby’s zijn, of zelfs kleine kinderen, die huilen en schreeuwen en met driftbuien gooien als het tijd voor het badje is? En toch, zo gauw ze in het water zitten, zijn ze blij en tevreden en kun je ze er niet uit krijgen. Zo is het met sommigen van de mensheid, en misschien moet ik zeggen over de mensheid, dat in veel, veel gevallen we het badwater moeten veranderen, ja, zelfs als is het een tsunami, heel, heel vaak.
De onmenselijkheid van de mens, de wreedheid, de gemeenheid, de controle, de hebzucht, de wellust, de angst komen allemaal aan de oppervlakte. En dat moet ook; zodat het kan weg gewassen worden met de getijden, met de wind, met de stromingen die om jullie heen zijn. Als deze energie die van menselijke schepping is, in jullie blijft, eet deze jullie van binnen op, in jullie; het verwoest jullie en het verwoest alle beschaving. En dat, geliefde mensen, is en zal niet mijn Plan zijn; het is ook niet jullie Plan, en het is niet de ontvouwing waar ik naar wijs.

Jullie, ieder van jullie, is prachtig meer dan in jullie wildste voorstelling. Jullie krijgen er een flikkering van zo nu en dan maar jullie hebben nog niet gezien, tot nu toe, het wonder van jullie inter-dimensionale, opgestegen zelf; het herstel van wie jullie echt zijn. Ik ken jullie, en lieve harten, ik wenk jullie en ik wenk je niet terloops of hoopvol; ik wenk jullie om bij me te komen zoals ik nu direct naar jullie toe kom.

Velen van jullie leven in het verleden. Hoe dient het verleden jullie? Het is de illusie van de tijd en het speelt geen ander doel dan om jullie te laten zien of om te ‘highlighten’ waar de dingen fout gingen of om jullie diepe herinneringen te geven. Jullie kunnen die nu in het nu met je meedragen; dat weet, die intelligentie, dat hart. Maar laat dit niet deze stoot naar voren stoppen.
Wij zitten op jullie pad, jullie en ik en deze planeet die Gaia heet. Als je ergens moest wonen, als je dit niet kunt vinden in je heilige zelf om in het nu te leven, ga dan naar de toekomst. Ik zal je daar ontmoeten en ik zal je thuis brengen en thuis zit in het heden, het zit in je hart en het is bij mij.

De Tsunami groeit. Velen van jullie voelen eerder de stroming dan de golf; dat is in orde, maak je daar geen zorgen over. Waad/baad erin. Dit verandert de mensheid. Kijk niet naar de chaos, die kan niks creëren. Dat is menselijke, lagere dimensionale energie en die is niet van liefde. Dus, erken dit, wees de waarnemer, zegen het en stuur het op weg. En keer je dan om,  breid je dan uit en laat me door je heen stromen, laat me je penetreren, laat me weer bij jou komen opnieuw, en opnieuw en opnieuw totdat je weet wat ik altijd geweten heb… dat wij Een zijn.
Ga met mijn liefde. Zoete engelen, ga in vrede. Kom bij mij, kom bij mij nu want er is een nieuwe wereld, Nova Aarde, Terra Gaia, om te worden opgebouwd, om van genoten en gevierd te worden.
Vaarwel.


Channeled by Linda Dillon  07-05-14
© 2014 Council of Love
             
Please join us at  http://counciloflove.com/ to see this message as it was channeled.   
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html