Labels

Thursday, June 5, 2014

01.06.2014 Phillip met Ashtar - Boodschap van mijn Hoger Zelf op 5 juni ‘14

Phillip met Ashtar op 1 juni 2014
Boodschap van mijn Hoger Zelf op 5 juni ‘14

Ik ben Santa Rea, je Hoger Zelf.  Ik richt dit aan jullie omdat de mensheid een punt heeft bereikt waarop het vurig heeft gewacht en al zo’n lange tijd.
Jullie staan op het punt om de finish lijn over te steken. De Universele Moeder heeft jullie de Tsunami of Love  geschonken.  Jullie worden voortdurend overstroomd met haar energieën en in de laatste paar weken hebben deze energieën een stuwkracht gekregen die de mensheid naar haar bestemming voert.
Ik vraag jullie en al jullie naaste zusters en broeders om je bij ons te voegen, om dit spel te beëindigen. Zonder jullie kan het volledige effect van de Tsunami van Liefde jullie kusten niet bereiken. Deze Tsunami van Liefde is een heilig ondernemen dat gebaseerd is op het heilige partnerschap met jullie Moeder. Jullie zijn de Tsunami van Liefde!
Jullie brengen de energieën naar voren en helpen de Liefde te verspreiden over de wereld en, daaruit volgend helpen jullie de mensheid zich uit de modder op te heffen. Wij informeerden jullie en vroegen je en smeekten je zelfs om te zien en je voor te stellen hoe je rijdt op de golven van Liefde van de Moeder. Nu is het tijd om te begrijpen en volledig te snappen dat jullie niet alleen op de golf rijden maar jullie zijn de golf!  Jij, elke aparte lichtwerker, licht houder, wegwijzer of welke term je ook maar wilt, zijn de golf die zich richt met het doel om de kust van de mensheid te bereiken.
Mediteer hierover, zie jullie als de grote Tsunami van Liefde die over de zee snelt, met de dolfijnen speelt, met walvissen en de heilige water elementalen, en die naar de kusten van Gaia gaat. 
Zie hoe jullie Gaia overstromen met het schitterende licht van Liefde en hoe jullie lichten uit het Universum stralen. Het is tijd voor actie, mijn zoete engel. Het is tijd om werkelijk naar voren te stappen en om te zeggen:  “Ik ben hier om een taak te vervullen, om mijn deel te doen in deze heilige unie met de Universele Moeder en ik ben meer dan klaar en bereidwillig om dit te voltooien. Lieve Universele Moeder, Ik ben Uw kind en ik ben hier om u te helpen. Breng het verder en ik help u om uw Liefde te verspreiden naar mijn naaste zusters en broeders."
Ik ben Santa Rea. Ga met mijn Liefde.  Vaarwel.

  CHANNEL: PHILIPP     Webpage: ASHTAR SPEAKS
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html