Labels

Wednesday, May 28, 2014

Eva Maria 28 mei 2014 Dichtbij Ascentie? Verdergaand?

Eva Maria  28 mei 2014 Dichtbij Ascentie? Verdergaand? Vervolg                    
Geschreven door contraMary = Eva Maria                   

 Weet je nog de post die ik gisteren schreef over het “Chemische Huwelijk”? Ik ben er gisteren de hele dag mee bezig geweest…   pijnen in en rond mijn hart…wel en niet… de hele dag en in de middag was ik er doodmoe van en het ging maar door.  Ademen was opnieuw heel moeilijk.. het voelde of er midden in de procedure van het ademen een ruk zat… dat als dat stopte… de adem helemaal stopte… die zijn handen uitstak en zei:  “Niet meer… hier zit het einde van alle ademhalen, helemaal beneden ! “  Dit liet me overgaan naar de onbewuste procedure van goede diepe ademhalingen innemen naar een bewust soort en dat interrumpeerde enorm de normale procedure ervan.  Mijn ademhaling schommelde – die wegviel – van ritme veranderde – en uiteindelijk erkende ik dat angst in mijn lichaam omhoog kroop… De waarheid was ten slotte dat mijn ademhaling begon te horten.. en dat alarmeerde mijn hele lichaam.
Er waren wat pauzes tussenin toen ik voor de PC zat en mijn aandacht werd afgeleid door andere zaken voor me, op mijn blog. Toch bleef ik heel nauwkeurig de hele tijd dit gadeslaan – verliet die conditie van waakzaam zijn naar de dingen die in mijn lichaam gebeurden.
En weer verbond ik me met mijn Engel gidsen en verzocht hun bijstand om steeds naast me te zijn.
Dit ging de hele dag zo door… ik nam een Aspirine – en ging een dut doen op mijn bank, omdat ik zo doodmoe was geworden van al die zieke gevoelens.
Na een uur of zo… ging ik plotseling naar mijn slaapkamer die ik overdag nooit gebruikte, vanaf de dag dat mijn flat was overstroomd door een lading water van vorige Pasen. Ik moest de slaapkamer ook drogen en daarom sliep ik al die tijd op mijn bank in de woonkamer. Zonder er veel over na te denken legde ik nieuwe lakens op mijn bed en besloot om de komende nacht weer in mijn comfortabele bed te gaan liggen. En dat deed ik.
Het eerste deel van de nacht sliep ik best goed en toen ik om 2 uur in de nacht wakker werd, vanwege de onrust in mijn hart voelden mijn hart en mijn ademhaling zich uiterst ziek.  Oh, nee, niet weer. Ik  stond op, at wat pap in de keuken en dronk heel veel water – wat kamille thee – nergens om ! Ik zat een tijdje voor de PC om mijn denken af te leiden van al die misselijke en pijnlijke gevoelens … ging weer naar bed en kwam er weer uit omdat ik intuïtief merkte dat ik rechtop moest blijven en niet plat moest gaan liggen…  om elke horizontale houding te vermijden.
En toen… kwam er een klik… omdat er iets bepaalds, een zeker idee naar beneden kwam… en ik weet zeker dat het werd gedownload door onze Al-Goddelijke-Ouders om me wat hulp te bieden bij deze speciale zaak.
En ik begon in mezelf te praten op de volgende manier:
“Waarom – gisteren had ik dat Chemische Huwelijk tussen Hemel en Aarde … en dat wat recht in mijn hart kwam ! door mijn Al-Vader werd ik gisteren ook gezegd dat ik helemaal geen zorg moest hebben… dat al die pijnen signaleerden dat mijn hart nog meer werd geopend en dat het niets anders was. Dus het Huwelijk had plaats gehad en Hemel en Aarde waren weer verenigd. En om die reden is Ascentie nu zeer dichtbij en het diamanten witte zilveren licht van onze Goddelijke Ouders waren al door mijn lichaam heen gevoerd en in mijn hart gekomen, gisteren. Dus wat kan ik nu als mijn deel nog doen? “
En mijn antwoord was zoiets als: “Ik moet me niet overgeven aan dit soort ongemak en pijn in mijn hart… ik besluit nu dat ik  n i k s  meer van die pijn toesta en dat ik meester wordt over mijn lichaamscellen om niet meer op de oude en gewoonte manier moeten werken of mij moeten regelen ! Ik ben al bijna veranderd in een kristallijnen structuur met mijn lichaam en dat moet gewoon al die hoeveelheid energie integreren en dat is zuiver licht…  Ik hief mijn beide handen op en tegelijkertijd voelde ik alsof ik in een bottleneck van een torso van licht zat die van boven over me heen kwam… Ik hief mijn handen weer op en greep zoveel licht dat ik kon vasthouden… dat witte zilveren platina licht van de Goddelijke Moeder en bracht het naar beneden in mij.. in de kern van mijn hart… ja,  daar was hij weer, mijn Hogere Godzelf die bij me kwam net als gisteren en meer en meer toenemende stromen licht kwamen naar benden stromen… en naar beneden – naar beneden… en verspreiden zich door mijn lichaamsrijken  van kristallijnen structuur en doordrongen iedere… en dit benadruk ik ..   ieder iets donkerder plek die er nog in zat… en niet alleen die maar alles van de oude dualiteit en om alles te transformeren van die oude dualiteitsvormen van 3D in een helder schijnend iets van hogere dimensie.
Toen en alleen toen realiseerde ik me dat dit mijn individuele Poort van Ascentie was en dit mijn gedachten waren over het uitproberen van nieuwe kenmerken van mijn pas gewonnen kristallijnen structuur – die Gedachten waren de specifieke Handgreep of Hendel in mijn handen!
Dit was mijn eigen en persoonlijke Portaal van Ascentie !  Ik moest alleen mijn gedachten vasthouden op dezelfde niveaus… om de totale doorgang te krijgen door dit Portaal van Mij!  Dus ik bleef hier een tijdje mee doorgaan.
Er kwam meer Licht  binnen en grotere toevloed kwam naar beneden en ik ging over de drempel—nog steeds zoveel licht grijpend als ik kon…  … en ik luisterde naar mijn pijnlijke hart met zijn pijn die langzaam afnam… probeerde een soort torso in te ademen door de bottleneck heen en toen herinnerde ik me dat al mijn Engel gidsen hadden beloofd om te wachten langs mijn doorgang door deze deur…   en daar waren ze… bemoedigden me om door te gaan en om te visualiseren terwijl ik langzaam van de een naar de volgende ging en ten slotte daar was hij… mijn Tweeling vlam Soltec samen met het Goddelijke Paar van mijn Ouders… klaar om me te omhelzen.
Yea…  ivedunit!   Hebhetgedaan!  Dit was mijn soort Ascentie  en ik moet nog steeds doorgaan omdat de oude zaken van 3D  nog proberen terug te komen en om hun kracht tegen te houden die me wil pijnigen! Dit is het naspel van alles wat hier gebeurde en dus moet ik nog doorgaan te werken – en om die prachtige helende Lichtenergie te verzamelen en om mijn kristallijnen hart cellen te laten wennen aan die nieuwe vormen van Matrix en om hun nieuwe bewegingen te verankeren in het gebruik van het pas bereikte rooster en om diens veranderde bevelen te gehoorzamen.
Ik kan het niet gewoon loslaten en gaan zitten en tevreden zijn – er is nog steeds werk te doen aan mijn lichaam en aan mijn hartcellen om het terugvallen te voorkomen in weer oude gewoontes. Ik ben zelf de Opgestegen Mens die is getransformeerd in andere niveaus van Licht die nog moet leren om verstandig om te gaan met mijn Kristallijnen Lichaam en om nieuwe gewoontes te manifesteren van mijn hart… als we allemaal zijn herverbonden in Een Wezen .. al die verschillende aspecten van mij…
Ik verwacht niet dat dit makkelijk zal zijn maar met aandringende zorg zal ik verder doorgaan en slagen.
Namasté
Evamaria
P.S. Ik vergat te zeggen dat door liefde dit schijnende licht van boven zich zal  vermengen en samengaan met het oude cellulaire weefsel van mijn lichaam uit de dualiteitsdimensies ! Want Liefde doordringt alles en laat het schijnen naar transformatie ! 

Denk er aan!  Denk niet – als je eenmaal door dit Portaal bent gegaan dat alles goed en klaar is… helemaal niet… Ik zit nog er steeds midden in omdat het voor mij een voortdurende procedure is ! Moet er steeds aan werken – altijd weer opnieuw proberen – tot alle nieuwe gewoontes stevig worden verankerd in het nieuw verworven rijk. Dit is het… tenminste… voor mij… ! 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html