Labels

Thursday, May 8, 2014

Andrew Bartzis, hoofdstuk 3 - Herroeping van Bestuur

Herroeping van Bestuur                                      (hoofdstuk 3)


Ik roep alle spirituele contracten op die er zijn:

-         in mijn verleden, huidige en toekomstige wezens,
-         zelven en bestaan in deze dimensie en tijdstroom
-         en alle tijdstromen boven en onder de Aardse centrale sinusgolf van co-existentie.

Op dit exacte moment, in het immer aanwezige moment van cocreatie,
ontbied ik alle voorouders met dezelfde DNA afstamming om een verenigd eerbaar spiritueel hof van billijkheid te creëren zodat ik een remedie kan vinden om alle contracten waaraan kleine lettertjes zijn toegevoegd tijdens het pregeboorte- en geboorteproces om te zetten.

Ik roep het eerbare spirituele hof van billijkheid op mijn pleidooi voor contractverwijdering aan te horen.

Ik herroep hierbij alle spirituele contracten aangaande gekozen- en niet gekozen bestuurspersoonlijkheden.

Ik herroep alle spirituele contracten met bestuurssystemen gebaseerd op familiewapens.

Ik herroep alle rechten, plichten en verantwoordelijkheden van alle bestuursentiteiten die mijn stem gebruiken als een middel om  energie te oogsten.

Ik herroep alle spirituele contracten met:

- elke senator
- elk congreslid
- elke ambassadeur
- alle leden van het Hooggerechtshof
- presidenten
- vicepresidenten
- en alle kabinetsleden

Ik herroep alle spirituele contracten met elke tak van bestuur in al mijn verleden, huidige en toekomstige levens.

Ik stem niet in met de heerschappij door enkele bevoorrechten.

Ik herroep alle:
- rechten
- verantwoordelijkheden
- aannames
- veronderstellingen
- en handtekeningen

die me in de greep houden van enkele of alle van de volgende:

- bestuursorganisaties
- familiewapens
- heilige geometrische bouwwerken
- monumenten
- herdenkingsplaatsen
- of militaire bases.

Ik herroep hierbij alle spirituele contracten met een georganiseerd regerend bestuur. Ik stem niet in met elke vorm van georganiseerd bestuur dat energie oogst van zijn mensen.

Ik herroep hierbij alle contracten met de centrale bankfamilies.

Ik herroep alle rechten, veronderstellingen en verantwoordelijkheden van elk lid van de centrale bank en systemen voor het wisselen van energie voor waarde, geleid door welk bestuur of welke bedrijfsambtenaar dan ook.

Ik herroep alle spirituele contracten die verborgen zijn binnen ons bestuurssysteem van het wisselen van energie voor waarde.

Ik herroep alle spirituele contracten met alle bestuurskantoren die heilige geometrie-wapenschilden gebruiken om macht te behouden of kleine lettertjes aan zielscontracten toe te voegen.

Ik herroep alle rechten, privileges, machten, aangenomen en niet aangenomen, overeengekomen en niet overeengekomen, van elke tak van federale wetshandhaving die federal reserve energie gebruikt om het systeem van overheersing en controle te ondersteunen.

Ik herroep alle spirituele contracten die goedkeuring creëren voor regeringscommissies die bepalen wat kwaliteit van leven is.

Ik herroep alle rechten, plichten, verantwoordelijkheden voor alle bestuurssystemen die wetten uitschrijven die mijn spirituele contracten beïnvloeden zonder mijn directe toestemming vanuit mijn totale DNA afstamming van voorouders, in verleden, heden en toekomst.



Ik herroep alle spirituele contracten die het de regering mogelijk maken tijdreizen te gebruiken als een middel voor dominantie en controle.

Ik herroep alle rechten en plichten van alle tijdreizende personen, operaties, systemen in verleden, heden en toekomst.

Ik eis de onmiddellijke terugkeer van alle tijdreizende regeringspersonen naar hun juiste en perfecte tijdlijn.

Ik herroep alle rechten van alle technologieën die dimensies wijzigen, tijdstromen manipuleren of schade toebrengen aan alle bewuste levensvormen op Aarde die in alle tijdslijnen en dimensies naast elkaar bestaan.

Ik stem niet in met tijdlijn-oorlogen.

Ik stem niet in met massapropaganda.

Ik stem niet in met op oorlog gebaseerde industriële complexen.

Ik stem niet in met het gebruik van het leger om te domineren en controleren.


Ik herroep hierbij alle spirituele contracten die heimelijk zijn verweven in elke wet in verleden, heden en toekomst.

Ik stem niet in met het passeren van wetten aangaande zielenfamilie-migratie of systemen die me verhinderen mijn complete en totale zielenfamilie te verenigen.

Ik eis de onmiddellijke terugkeer van mijn hele zielenfamilie die het recht ontzegd werd met mij samen te leven in mijn verleden, huidige en toekomstige levens.

Ik herroep alle rechten, regels en wetten die de zielenfamilie op een 3-D matrixniveau bepalen.

Ik geef alle definities betreffende de zielenfamiliestatus terug aan Moeder Aarde.

Ik herroep alle rechten die zielsfamilies labelen met heilige geometrische linguïstiek die dimensies of realiteiten doorkruisen.

Ik herroep alle spirituele contracten met alle vormen van heilige geometrische linguïstiek in verleden, heden en toekomst.

Ik stem niet in met het gebruik van heilige geometrische linguïstiek als een middel voor het oogsten van energie.

Ik stem niet in met het gebruik van heilige geometrische steden, infrastructuur, linguïstiek of kunst met dominantie  en controle als doel.

Ik herroep hierbij alle spirituele contracten die het de regering mogelijk maken ieder mens op elke tijdlijn of in elke dimensie in het rijk van Moeder Aarde te domineren en controleren.

Ik herroep alle aannames en veronderstellingen van machts- en klassesystemen.

Ik herroep alle spirituele contracten die bewuste levens definiëren als vee of als handelswaar.

Ik stem niet in met het gebruik van mijn levenskracht voor elk ander doel dan de genezing van Moeder Aarde en het bevorderen van eenheidsbewustzijn tussen alle bewuste soorten die leven en samenleven binnen (het rijk van) Moeder Aarde.

Hierbij verklaar ik dat Moeder Aarde nu met mij zeggenschap heeft over elke vorm van mondiaal bestuur, inter-persoonlijke relaties of galactische relaties m.b.t. alle bewuste wezens die in het rijk van Moeder Aarde bestaan en samenleven.

Ik roep alle voorouders op om deze lezing van mijn vrije wil te honoreren en het in te voeren in de Akasha-kronieken van de Aarde zodat alle bewuste soorten kunnen begrijpen dat onze vrijheid komt door het te allen tijde gebruiken van vrije wil.

 Vert. Rob/Marja 

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html