Labels

Friday, April 25, 2014

24.04.2014 Moederschip (van) MU – de woonkamer van het team SaLuSa


Moederschip (van)  MU – de woonkamer van het team SaLuSa
Gepost op 24 April, 2014 by ContraMary
(Vertaling winny)
  

Dit is een van de buitenste kamers van het MU Schip. (de tekening kreeg ik niet mee.w)
i
Nooit heeft iemand toestemming om deze plaats binnen te gaan. In MU’s Schip werkt niets door voorkeur, alleen door competent/bekwaam zijn.
Bijvoorbeeld, tot voor kort mocht ik in een Healing ruimte en in het Team (van) SaLuSa.  Vanuit dit bezoek hier zal ik jullie vertellen dat ik begon toestemming te krijgen om een volgende kamer te bezoeken, de Planten een, die ik bij een volgende post zal beschrijven.
Uit respect ga ik nooit de deur uit, ik blijf wachten tot een van de leden van SaLuSa’s team me zal ontvangen. Dus, ik kom binnen en hoop dat ze me verder leiden, want deze ruimte heeft diverse mensen die van tafel naar tafel gaan en ik wil niemand storen.

Er is een groot scherm dat is afgestemd op het continent op Aarde dat onder hen ligt dat zij bestuderen. Ze gebruiken technologie die ik nog niet begrijp, zij meten de “verlichting” van mensen die in dat gebied wonen, in de werkelijke tijd, zoals die van ons.
Ze zijn het meest dichtbije team van ons, in psychische termen of zelfs in menselijke-stoffelijke termen. Ze zijn in de 5D, zoals alles is in de Nave (schip) van MU, maar dezen zijn meer stoffelijk. Ik denk dat ze het laagste niveau hebben van deze dimensie, misschien vanwege het werk dat ze met ons doen.
Ze bemoeien zich niet, maar helpen mensen zoals mij die het werk “op de grond” doen. Ik heb een speciale conditie door in Afrika te zijn geboren en ik heb een verbinding met de
Amethist Vortex van Luanda, dus ik heb werk dat zich ontwikkelt in dit gebied.

Ik kende deze ruimte al, bewust, minstens al een jaar geleden, maar deze nieuwe opdracht is nieuw, ik wist dit vannacht.
Want het continent dat het meest wordt voorgesteld door SaLuSa’s team is Afrika en zij zeggen dat als dit een bepaald niveau van verlichting bereikt, de Aarde een enorme sprong van Licht en Kleur doet naar 5D.


Copyright © Curadora64 All Rights Reserved.
You may copy and redistribute this stuff so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, and you include this copyright notice link:

Diep inademen en altijd maar omhoog gaan… altijd op dezelfde manier kom ik bij MU.                     20 april 2014
Ik zie een enorme hal met andersoortig licht dat van alle kanten schijnt te komen, het is een tastbaar licht. Ik zien kleine menselijke vormen daar op de achtergrond. Ze praten in kleine groepjes.
Er is een zeer helder amethist licht (violet licht) dat nadert. Deze vorm en kleur is vreemd bekend voor me.
Hij zegt me:  “Blij dat je er bent, we wachtten al een lange tijd op je.”
Ik ben in verwarring omdat ik Hem tenslotte herken en hoe ik ben opgevoed om Hem te respecteren als de Zoon van God, ik ben besluiteloos en verlegen/gegeneerd.
Hij merkt dat en zegt onmiddellijk (en de manier waarop brengt me op mijn gemak)  [1]:
“Wij zijn broeders!”
Hij neemt me mee om het schip te bezoeken, deze hal is rond en rondom, er zijn talloze kleine kamers die verschillende doelen dienen. Deze kamers hebben ramen waardoor heen wij de ruimte zien… en de Aarde!
Ik ben geroerd en voel me alsof ik Thuis ben [2]
--------------------------------------------------
[1]  Hij houdt me vast en onze aura’s vermengen zich en smelten samen… Ik denk dat dit helpt om mijn energie te verhogen en om mijn denken te openen. Het gevoel dat me overweldigt is onbeschrijfelijk. Sananda is een Liefdevol Wezen zoals geen ander. :)
[2]  Dit ging een jaar lang door, een tijd in januari 2013, en pas kortgeleden las ik dit bij Aurelia Luise Jones en realiseerde me dat dit het moederschip MU is.


Copyright © Curadora64 All Rights Reserved.
You may copy and redistribute this stuff so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, and you include this copyright notice link:
http://ethericjourneys.blogspot.pt/

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html