Labels

Monday, March 31, 2014

29-03-2014 We zullen er niet langer bij gaan neerzitten - deel 1/2


Steve Beckow Met Uur met Een Engel via Linda Dillon en met Lord Maitreya.  Deel 1 van 2 delen:  We zullen er niet langer bij gaan neerzitten    

Bron: http://goldenageofgaia.com/2014/03/29/lord-maitreya-we-will-not-settle-any-longer-part-12/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=lord-maitreya-we-will-not-settle-any-


Dit eerste deel van de transcriptie geeft het gesprek weer met Linda Dillon over de lancering van de Tsunami van Liefde die enkele dagen geleden gebeurde. Deel 2 is het interview met Lord Maitreya.  


Een Uur met een Engel op 13 maart 2014 met later Lord Maitreya. 

Graham Dewyea: hallo en welkom bij Een Uur met een Engel, met Linda Dillon, het kanaal voor de Raad van Liefde en schrijfster van De Nieuwe Jij: The New You: Emerging into the Brilliance of Humanity’s Heart Consciousness. Bij haar zit Steve Beckow, stichter van de Golden Age of Gaia en schrijver van Building Nova Earth: Toward a World that Works for Everyone. Onze gast vandaag is Lord Maitreya. Zo, hierbij geef ik het aan jou over, Steve.
Steve: Linda, voordat we Lord Maitreya verwelkomen, jij kreeg enkele dagen geleden de lancering van de Tsunami van Liefde. Maar sommige van onze luisteraars kunnen misschien niet weten wat het betekent om een “lancering” te hebben. Wat betekent het en hoe was dit voor jou?
Linda: Dank je dat je dat vraagt en ik moet je zeggen dat ik niet verrast was dat velen van onze luisteraars niet wisten wat een lancering was. Het was ook geen term waar ik mee bekend was. Ik bedoel het was wel een term waar ik mee bekend was maar het is niet iets dat ik ooit eerder had gedaan. Het is de eerste keer waarbij ik betrokken was in een lancering van deze aard. En ik denk dat lancering een heel interessant gebruik is van taal wat betreft als we praten over een tsunami van liefde en het beeld van taalgebruik wat over water gaat.
Maar waar deze lancering over gaat  -  en die was gecoördineerd door een prachtig, toegewijd team van vrijwilligers die gewerkt hebben met de Raad van Liefde, oh, my gosh, nu al maanden, sommigen van hen nu al jaren, maar ik heb nooit eigenlijk een team van toegewijde vrijwilligers gehad die ook met me aan een project werkten, dus… Mij zijn geschenken gegeven in termen van dat soort hulp, rechts, links en in het centrum. Maar laat me naar het onderwerp terug gaan.
In de cursus De Nieuwe Jij, en natuurlijk niet alleen in de webinar series maar de mensen die ook het boek lazen en de meditaties doen over de hele wereld, veel mensen zijn begonnen om de Tsunami van Liefde te voelen. En als je je dit herinnert, en zelfs als je dat niet doet, de Tsunami was iets waar op was gewezen in de Kerst boodschap en de Nieuw Jaar boodschap die kwamen van diverse leden van de Raad – Aartsengel Gabriël, Yeshua, de Goddelijke Moeder.  (3)
En in de grond waar dit over sprak is de golf van liefde die naar de Aarde komt en die volgt op het geschenk van de Moeder, die golf van haar blauwe topaas van helderheid en zuiverheid. En het is de golf van liefde die ons gaat penetreren en reinigen, en eigenlijk om iets van het overblijvende puin los te laten dat we allemaal meedragen – weet je, een andere dag, andere hoeveelheid, maar die we allemaal meedragen – en overblijfselen van de oude 3de dimensie.
Dus is dit het geschenk van de Moeder om ons eigenlijk te reinigen of om die lange zuivering te beëindigen waar  we allemaal doorheen zijn gegaan en om ons te verversen, dus niet alleen om te reinigen maar om onze kern te penetreren, ons lichaam, ons etherisch veld, ons heilige veld, alle delen van ons die direct onder ons cellulaire niveau zit, met de liefde, met haar liefde, en om ons eigenlijk te vernieuwen.
Toen ze tegen ons sprak, toen de Moeder tegen ons sprak, toen we bijeenkwamen om die lancering te doen op dinsdagavond (2), zei ze dat het de terugkeer was van haar spirituele en etherische blauwdruk van liefde. En het plaatje dat ik kreeg,… dan is het bijna alsof zij haar blauwdruk legt over onze blauwdruk in heilige eenheid van die originele vorm van liefde.
Het andere beeld dat ik toenemend kreeg – in feite, net toen ik mediteerde om klaar te zijn voor de nacht – was.. het voelde voor me een uitademing van de Moeder, dat zij de Aarde beademt en naar ieder van ons die op Aarde zijn. Want het is niet alleen voor de mensheid, het is voor alle koninkrijken en voor Gaia zelf. En het voelt net alsof ze uitademt. En natuurlijk komt daar door het universum heen naar ons toe in die prachtige golf van liefde. En die komt op een grote wijze, de tsunami wijze, zodat we ons niet vergissen als iets dat we ons daarvan kunnen vrijmaken.
Steve:  Ja.        Linda: Want een tsunami komt tot op je kust, het is niet iets waartegen je kunt zeggen, oh, nee, weet je, ik vang dat later wel op. Dat penetreert ons allemaal. Dus het is heel iets groots.
En de reden dat we die lancering deden is de erkenning, meer en meer – door de boodschappen van de Raad, en door het Gezelschap van de hemel, en ik weet zeker door veel andere prachtige kanalen – dat wij op deze tijd in zo’n heilig partnerschap zitten.
En dus is dit ons stukje van dat partnerschap. En degenen van ons die dit willen, die toegewijd zijn aan dit proces kiezen ervoor om deze energie te verankeren en werken met wat wij noemen de Tsunami energie van elke dag, sommigen van ons een paar keer per dag. En we zien feitelijk onszelf als een etherisch golfbreker, zodat als de grotere Tsunami komt die zachtjes naar iedereen komt. Maar hij zal iedereen penetreren.
En het andere is dat we ons zullen gaan realiseren, hoe meer we werken met die energie, dat als we in die golven staan – als we erin duiken, onszelf ermee drenken, er over surfboarden, hoe je er ook over wilt denken – we de Tsunami zelf worden; dat die energie, als die in ons komt, als we erin ankeren, als die ons penetreert, we deel worden van die Tsunami. En dat is deel van het heilige partnerschap dat we hebben met de Moeder en met het Gezelschap van de Hemel. Dus het is een opwindende tijd!
Steve: Uh-huh! Ik denk dat ik me de eerste benoeming herinner van de Tsunami van Liefde, terug in november, maar natuurlijk heeft Blossom ook hierover gesproken als “Het Gebeuren” en ik weet dat een van mijn vrienden, die Plejadisch is (3) tegen mij hierover heeft gesproken sedert die tijd. Haar term van missie eindigt met het Gebeuren, met de Tsunami van Liefde. Daarna, kan ze vertrekken. Dus er is al een tijdje over gepraat.
Linda: Er is al een tijdje over gesproken en ik denk wat de vertraging of de voorbereiding was die ervoor nodig  was, dat we klaar moesten zijn. Weet je, de Moeder zou nooit ons die energie zenden als die ons eigenlijk zou wegvagen.
Steve: Right.
Linda: En dus is het feit dat we de verschuiving in het zand beginnen  te voelen, dat we energetisch  de verschuivingen als het ware door het universum heen voelen, ik denk dat het voor het feit spreekt dat alle werk dat we gedaan hebben – weet je, individueel, collectief, met onze sterrenbroeders en zusters, met het Gezelschap van de Hemel, met de Raad van Liefde – ons heeft voorbereid. En wat zij zeggen is, ze zijn klaar. Dat is wat de Moeder zegt.
Steve: Yeah.
Linda: Dus aan de ene kant kunnen we zeggen: “Nou, we hebben dit al eeuwen gehoord,” dus is het ]lacht[ onze eeuwige vraag van wanneer. Maar ik denk dat het veel meer is dan dat, want we zouden geen verhalen hebben… ik praat nu over honderden en duizenden verhalen van mensen vanaf Thailand tot aan China tot aan Afrika, die allemaal virtueel hetzelfde zeggen dat ze de verschuiving voelen, niet alleen in de buitenste atmosfeer, als het ware, maar dat de energie echt in hen penetreert en verandert hoe ze over zichzelf voelen.
Steve: Hmm. Hmm. Wow.
Linda: En ik weet als ik jouw artikel lees… gisteren… was het gisteren?
Steve: [lacht] ik kan ’t me niet herinneren!
Linda: Ik verlies het spoor van de tijd in deze dagen.
Steven: Ik ook!
Linda: Jij ook, ja?       Linda: Maar je sprak over dat soms de energie van de menselijke ervaring van een vibratie is – nu vertaal ik jouw woorden –
Steve: Uh-hmm. Zeker.
Linda:  - maar van een vibratie en dichtheid die zo zwaar is dat we die soms niet voelen of herkennen hoe die subtiele veranderingen plaats vinden of in ons gebeuren.
Steve: Zeker.
Linda: Maar ik denk dat we, steeds meer, dat we ons dat realiseren. En soms is het net gewoon als het feit dat we denken: “Wow, weet je, ik was gewend om me anders te voelen.” Over dit of dat. Of : “Ik zou anders hebben willen reageren…”over die situatie of dit antwoord aan iemand, of aan mezelf.”
Steve: Right.
Linda: Dus denk ik dan komen we er!
Steve: Uh-huh. Weet je, ik weet niet waarom ik gedreven wordt dit te zeggen, maar ik blijf die quotatie houden van Broeder Zon Zuster Maan die binnenkomen, terwijl wij praten over dit onderwerp, waarvan de Paus zegt dat “In onze obsessie voor de originele zonde hebben we de originele onschuld verloren.” We worden teruggebracht naar originele onschuld. Is dat niet zo?
Linda: Dat is verbazend! Ja.    En, boy. Je hebt de spijker recht op zijn kop geslagen. Weet je ik kreeg een brief vandaag van een oude vriendin die ‘ the New You’ had gelezen en omging met die hoge falutin’concepten (?) van inter dimensionaliteit en de vreemdere universele wet en zij zei: “Nou als je daar allemaal mee klaar bent,”- omdat zij een lieve vriendin is en vanaf het begin met mij en bij de Raad van Liefde zit, zei ze – “zou je een van die boekjes willen schrijven die heten The Primer of Love (het abc boek/begin van Liefde)  die ons terug meenemen naar waar jij en ik begonnen, en dat was de opening om ons te realiseren hoe intens we geliefd worden?”
En dat is het! Dat zijn die hele negen meters hier. Het is de hele oceaan, het is de hele Tsunami, het is de hele Ascentie; wij zijn het die terug gaan zoals je zegt naar de onschuld, naar die plek van erkenning van wie wij zijn. en, mijn gosh! Als we ooit iets zouden loslaten, dan zou de originele zonde wel het eerste zijn, niet?
Steve: Right. Absoluut!
Linda: Hallo! Goeiendag! Ik denk dat ik van versnelling moet veranderen! Opeens. Ik ben terug in mijn lichaam, dus laat me weer wegvliegen…
Steve:  Okay. Nou, ik introduceer Lord Maitreya terwijl jij dat doet.
Voetnoten
De vroegste suggestie van “Het Gebeuren” of van de “Tsunami van Liefde” waar ik me bewust van ben komt van SaLuSa in februari 2012:  Het leven zal beter worden in zo’n korte tijd en golven van geluk zullen over de wereld vegen.”  (SaLuSa, Feb. 29, 2012.) en opnieuw op 28 dec. 2012 zegt hij:
“Jullie zullen binnenkort een golf van liefde merken die over de Aarde veegt, dat zal laten zien dat jullie beschaving een kwantum sprong voorwaarts heeft gedaan. Als dat zo is, zal dit een sterke eenheid van bedoeling brengen die de vestiging van wereldvrede zal helpen. Als je doorgaat om je te focussen op gebieden van de wereld die nog conflicten beleven, dan zal je intentie spoedig een positief resultaat brengen. Als wereldvrede is bereikt, zullen we zeker maken dat oorlog niet meer zal terugkeren, en we zullen dat edict versterken als dit nodig is.” (SaLuSa. Dec. 28 2012)
Het volgende komt van de Federatie van Licht via Blossom in dec. 2012: “Het GEBEUREN zal plaats vinden.” (Galact.Fed. via Blossom Goodchild op 28 dec. 2012)
De Goddelijke Moeder beschreef in februari 2013 dit:
Steve zegt eerst: SaLuSa heeft gezegd: Jullie zullen binnenkort een golf van liefde voelen en een zegen over de Aarde die jullie toont dat je beschaving een kwantum sprong voorwaarts heeft gemaakt.”(2) en Heavenletters vanmorgen sprak over “een komeet van liefde die langs jullie horizon zal gaan.” En weer een andere bron zegt: “er is een lichtstorm naar jullie kant aan het gaan.” Waar praten zij over, Moeder? Is er een gebeuren dat we spoedig kunnen verwachten? Wat is het gebeuren waarover zij spreken?
Goddelijke Moeder:
Het is niet zozeer een gebeuren als wel nog een komende toename in de frequenties die met jullie worden gedeeld. Nu, zoals ik tegen jullie heb gezegd, en ja, zijdelings, jullie allemaal kom bij me, kom bij me met je vragen, je angsten, je onzekerheden, maar kom ook bij me met jullie zeges en je blijdschap. We willen altijd de liefde delen. Nu, je weet dat in de voorbije jaren, maar intens in de laatste, zeg maar 16 maanden van jullie tijd, jullie enorm werden gepenetreerd door de Ene, vanuit ons hart naar jullie hart. En we hebben dit herhaaldelijk gezegd, dat dit niet een energie was die specifiek was want die penetreerde alle wezens op de planeet. En dat is een van de meest betekenisvolle verschuivingen die plaats vonden, dat zelfs zij die totaal onbewust zijn van zulke zaken als Ascentie op het zielen niveau, ja zeiden.
Nu, wat gebeurt er? Zoals we zeiden, wij zijn een stap terug gegaan, we houden de frequentie vast, wij ondersteunen jullie in het verenigde veld van liefde. Maar het staat op het punt om toe te nemen. Omdat wij dat willen? Nee. We hebben altijd gewild om jullie zoveel te geven als je mogelijk kunt absorberen. Maar, kan ik zeggen dat deel van onze subtiele assistentie dit omhooggaan in frequentie is zodat jullie beginnen kunnen om dit te erkennen en jullie trans-dimensionale zelven kunnen omhelzen? Nu, er zijn tijden geweest – en jullie sterrenbroeders en zusters werken er ook intens aan, specifiek de healers, de helende schepen; zij doen een fijne afstemming op jullie nieuwe velden.
En jullie kunnen veel zaken op de voorgrond voelen komen, of situaties die aan je worden voorgesteld. En omdat ze dat doen, die afstemmingen worden gemaakt om jullie te bekrachtigen terwijl je gaat naar die opstijging tot creatie. Nu, er zijn tijden waarop je dat niet kunt, bijvoorbeeld, stop je vinger, je stoffelijke vinger in een lichtstopcontact, want dan word je geëlektrocuteerd, of minstens beleef je ernstig ongemak. Nu, omdat die verschuiving al onderweg is, ben je klaar om deze verrukkelijke liefde te beleven. Het is niet gewoon een enkel gebeuren maar het zijn een serie gebeurtenissen waarbij je naar elkaar begint te kijken en zegt; “Mijn God, het is aan het gebeuren! En ik zit in dat partnerschap van creatie!” (Een Uur met een Engel.Febr)


(3) Ellie Miser heeft nu al Jaren gesproken over het Gebeuren.  Als eenmaal Het Gebeuren heeft plaats gehad, zal Ellie mogen terugkeren naar haar schip. 

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html