Labels

Tuesday, February 18, 2014

17.02.2014 ET First Contact

Dear Family of Light,   Lieve Familie van het Licht  (dit zegt L. tegen de vertalers) op 17 febr. 2014 


Ik wil graag wat commentaar met jullie delen dat ik kreeg over dit gebeuren.
Ik geef mijn eerste indrukken. De video begon precies op tijd op mijn pc. Een hele mooie en gaf mooie plaatjes tot aan natuurlijk, de huidige staat van onze Moeder Aarde en sommige plaatjes zijn moeilijk om aan te zien maar ze weerspiegelen ware gevallen die overal plaats vinden.
Toen begon de tussenkomst met Alfred. De opname van de stem is niet goed verstaanbaar, ik denk dat het beter zou zijn om in de toekomst iemand te vragen, een Engelsman of Amerikaan om het in het Engels te doen. (w. Alfred is een Duitser die Engels sprak) zodat het totaal verstaanbaar zou zijn. Enkele momenten geleden kreeg ik een email van Alfred die me het transcript stuurde en ik zal dat naar jullie sturen om te vertalen, degenen die het daar mee eens zijn. Nou, met enige opwinding concentreerde ik me om stemmen te horen of iets te visualiseren maar het meeste dat gebeurde was het zien van violette kleuren, niets meer. Daar was ik niet verbaasd over omdat dit zelfde gebeurt als ik mediteer. Toen kwam het laatste deel van de video en die eindigde gladjes.

Het eerste commentaar dat ik kreeg was van L. die vertelde dat ze niets gezien, gehoord had, specifiek zij vond die video prachtig. 
Mijn antwoord aan haar was: “.. maar het feit dat onze Sterrenfamilie telepathisch contact wilde met de bevolking, schijnt heel logisch voor me te zijn omdat het een uitstekende en efficiëntere manier is om je voor te bereiden dan om boodschappen te sturen via veel channelaars en er zijn maar weinig betrouwbare channelaars.
Toen kwam het commentaar van Armine op haar Facebook pagina
16 febr. 2014:  21:35 u

A:   Het was geweldig!  Ik voelde een mannelijke energie wiens naam Granda is van planeet Sirius. De ontmoeting vond plaats in een bos en hij verstopte zich achter een boom/bosje. Ondanks het feit dat ik hem vroeg zijn gezicht te laten zien, wilde Granda zichzelf niet laten zien, en zei me dat ik niet klaar was om hem te zien…??
Op persoonlijk niveau beantwoordde hij al mijn vragen die door diverse beelden gevolgd werden… De hele belevenis was heel zalig. 
Ik denk dat het duidelijker en intenser zou geweest zijn als we dat technische probleem niet hadden gehad aan het begin, dat bracht ons in paniek. Maar dank je opnieuw, Alfred Steinecker Alfred Steinecker om dit GEWELDIGE WERK TE DOEN!! 

Toen kwam een commentaar van een kameraad van ons (weer een A) en ze klaagde dat ze niets kon zien omdat de video niet openging. Ik  zal daar wat meer over zeggen hieronder omdat het een geweldig experiment is. 
Vanmorgen las ik een commentaar van een van onze vertalers die ook de video niet kon zien en vroeg of hij wel de inhoud had gekregen.

W. vertelde me: Zeg me L., wat heb jij gedacht of beleefd? Ik niets anders dan dat ik een zeer hete nek had en bovenop mijn hoofd. 
Ik weet dat ik ooit woorden opving van iemand dicht in de buurt, maar dat was een mens.  Gaan we dit weer doen, DOEN we het weer?
Wat was jouw belevenis. Er waren VEEL, VEEL mensen die met ons meededen, gisteren… 

We komen terug op het commentaar van de eerste A:
A: de server is te zwaar belast, de verbinding werkt niet… ongelukkige genoeg.
L: Doe het volgende op de video die we gezien hebben en die is
Het is geëindigd en wij hebben precies de video gevolgd. Ik dacht dat het Live zou zijn misschien iets dat lijkt op skype, maar feitelijk is het slechts een video en die is geweldig want we kunnen dit zo vaak doen als we willen.
Ik moet zeggen tegen je dat als ik ook maar alleen mediteer, ik niks kan zien of horen. Inderdaad ik ben een verloren geval… maar met grote hoop en vertrouwen en ik weet zeker dat ik op een dag zal open gaan, want, zo zei ik tegen je, ik hoorde heel veel stemmen in mijn hoofd toen ik klein was en zoals ik dacht, was het mijn moeder die tegen me sprak, en ik vroeg haar vaak was ze wilde. Ze zei me dat zij niet tegen me sprak en dat die stemmen van mijn familie waren, waar ik contact mee had, aan de andere kant van de sluier. Enige maanden geleden hoorde ik een stem van mijn zuster die mijn naam zei, alsof ik een telefoon had gepakt. Nou. Zoals altijd zei ik dat het maar een flits van herinnering was maar het was toch zo levendig, dat ik zeker was dat het een communicatie was, dus toen ik zei ik hoor niks, ik wil het precies zeggen want ik weet het precies of het geluid in mijn hoofd komt en niet door mijn oren. Het is net als een persoon naast me of in me. Mijn zus stierf aan kanker ongeveer twee jaren geleden.
Het aparte was dat toen ik al een ouder meisje was van meer dan 18 jaren oud, wist ik dat mijn moeder, mijn grootmoeder en mijn overgrootmoeder mediums waren. Mijn vader was tegen godsdienstig geloof dus hij stond mij of mijn zuster niet toe om daar een keuze in te hebben. Hij zei, dat als we volwassen waren we zelf konden kiezen. Feitelijk heb ik mijn 5 kinderen op dezelfde manier opgevoed maar ik geloof in telepathische en Spirit communicatie want mijn overgrootmoeder schreef een brief in het Frans in een hele mooie kaligrafie die aan het Spirit Centre werd gegeven door mijn oom Fonseca.
Hij ging in 1926 naar Parijs (Ik nam dat aan omdat ik de bladen had gevonden uit dat Spirit Centre van 1926 tot 1928) en hem die brief had gegeven als bewijs van de spirit séances die ze bij hem thuis geven. Mijn overgrootmoeder was zijn schoonmoeder omdat hij getrouwd was met een zus van mijn overgrootmoeder Teresa de Jesus, wier naam was Rita de Jesus.
Ik moet tegen jullie zeggen dat mijn overgrootmoeder Emilia Rita totaal analfabete was, ze kon niet schrijven en helemaal kende ze geen Frans en in die tijd was er ook geen tv, dus haar hersenen konden geen vreemde taal opnemen.
Nou, wat ik jullie wou vertellen is dat de video heel mooi is en ik wil hem steeds vaker bekijken. Ik raad jullie ook aan dat te doen als je daar ongeveer een uur de gelegenheid voor hebt.
Omdat jullie spirituele kennis hebben en ervaring denk ik dat je je doel makkelijk kunt bereiken en als dat zo is, laat me dat dan weten. Doe het zelfs op een andere tijd dat kan ook, wat telt is de intentie en die van jullie is een goede.

A:  Ik verloor mijn kop op het moment dat de server instortte, maar ik ging door met zoeken en ontdekte de video in een Facebook pagina. De reden dat het hersteld werd was dat Alfred dat zelfde deed in het Duits, dus bereidde hij de Engelse versie voor, vooraf. Ik begon dus met de opname van de video en na ongeveer 15 minuten herstelde de server dus ging ik live verder. 
Ik wil graag mijn belevenis delen met je omdat ik zie dat je geïnteresseerd bent in ervaringen van andere mensen. Ik heb drie kinderen en de twee oudsten wilden ook deelnemen. Dus ieder van ons had zijn/haar computer en een eigen rustig plekje om te oefenen. Ze waren zo blij me daarna te vertellen wat zij wisten en zagen en leerden van hun galactische vrienden! Ieder van ons kreeg zijn eigen contact partner en ieder kwam schijnbaar met een ander soort ET’s. Mijn zoon had een medicus met een diep roze kleur huid, was ongeveer 1.40 lang, 36 jaar, en droeg medische kleding en hij vertelde hem over zijn medische healingen voor de mensheid. Mijn dochter had contact met een man van ongeveer dezelfde leeftijd, heel groot, met een losse kleding met zilveren randen.
Mijn ervaring was echt zeer emotioneel. Terwijl ik keek naar die introductie film stortte ik bijna in elkaar en huilde en huilde vanuit het diepste van mijn lichaam, en ik was zo spijtig over wat de mensen gedaan hadden aan elkaar en aan de planeet. Ik voelde me zo in schaamte dat ik bijna niet wilde doorgaan omdat een gek wezen graag in contact wilde komen met zulk een barbaars soort als wij zijn. Ik schaamde me wanhopig voor ons en doe dat nog zo – wat wij hebben laten gebeuren, omdat we faalden al die daden te stoppen van wreedheid en hebzucht…

Aan de kant van de ET’s was er stilte.. ze begrepen. Ze wisten dat ik hen begreep.  Ik realiseerde me dat dat hele gebeuren niet over ons contact met hen ging, het kan zelfs alleen een ondersteunend element zijn. Het gaat over ons die contact met onszelf moeten hebben, om terug te keren naar de wortel, om de meest prachtige menselijke kwaliteiten uit te graven die we allemaal hebben laten overwoekeren door stompzinnige kunstmatig gefabriceerde willen hebben en noden…. 
Toen ik bijkwam verontschuldigde ik me voor ons en beloofde mijn werk voort te zetten zo goed als ik kon omdat ik dit roerende moment de rest van mijn leven in mijn denken zal houden. Weet je, ik was in het begin zo opgewonden toen ik van deze mogelijkheid hoorde maar sedert die ervaring wens ik dat ik mezelf diep kon begraven ondergronds en me voordoen dat ik er niet ben omdat het vooral onomkeerbaar is wat wij in onze geschiedenis hebben gedaan… Wij kregen leven, bronnen, een prachtige planeet en wat hebben we ermee gedaan? We doden, verwoesten, we consumeren, we ontnemen de vrijheid van een ander…. 
Maar opeens veranderde de atmosfeer alsof er een pagina omsloeg. Mijn contact was er! Het was een jong meisje, veel jonger dan ik, maar een beetje ouder dan mijn dochter! Ze was zo blij en lachte en draaide om en om, haar haar spatte om haar heen. Ik kon haar naam niet juist zeggen want ze produceerde een geluid waarvan ik niet weet hoe mijn keel dat moet zeggen:  D.  het klonk als Fayag’hul, dat vreemde geluid zat tussen “g” en “h” in. Ze had bruin oranje haar dat in een staart was gebonden aan het eind ervan. Ze had een of ander losse kleding aan met gekleurde einden aan de mouwen. We spraken niet veel. Ik vroeg wel waarom zij zo genereus zijn en aardig en lief voor ons terwijl wij zo gemeen zijn.
Ze zei dat wij hun kinderen waren en dat ouders altijd van hun kinderen houden en dat het niet uitmaakte wat ze gedaan hadden… Dat liet me weer vreselijk voelen. Dus ik vroeg toen niet nog meer. Er was niks te zeggen. Zij ging door met lachen en glimlachen en dat was het.
Ik voel me uitgeput maar heel gelukkig nu, tranen staat de hele dag in mijn ogen uit te barsten…. 
Dank je dat je verhaal van je familie hebt verteld. Dat is heel interessant. Ik heb nog steeds het gevoel dat we nog ver ver weg staan van dit allemaal te begrijpen, alhoewel we het echt proberen. Het probleem is dat het systeem over alles heen, de hele gemeenschap, ook al zijn die samengeteld uit individuen die weten hoe verkeerd we zijn, dat we nog steeds doorgaan om op de zelfde manier te doen want het moeilijkste is om de dingen anders te gaan doen…   Ik ga shoppen vanmiddag en koop producten die gemaakt zijn van spullen die de planeet zo verwoesten en ik kan er niet mee stoppen… ik hoop dat je dat begrijpt.
 Ik ben heel blij dat ik mensen heb gevonden waarmee ik openlijk en vrijelijk kan praten.
Heb een fijne dag.

Lieve mensen, ik moet jullie vertellen dat dit een les is van topniveau van leren. Ik ga door om alle initiatieven uit te proberen en te ondersteunen om contact te krijgen, of ze nu van Blossom komen die ik intens vertrouw, van Kosta Makreas of van Alfred, want mijn bedoeling is om in staat te zijn Contact te maken, telepathisch of stoffelijk, maakt niet uit op welke wijze. Mijn intentie is goed en voor het Hoogste goed van iedereen.
Ik stuur een transcript van de video die heel nuttig is om de video totaal te begrijpen.
Met veel Liefde en dank

l.  


Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html