Labels

Sunday, December 15, 2013

13.12.2013 Laatste stuk van ‘Een Uur met een Engel’ met Nelson Mandela


Steve Beckow op 12 december 2013:  met ‘Een Uur met een Engel’ en het laatste stuk ervan met Nelson Mandela 

Bron:
http://goldenageofgaia.com/2013/12/nelson-mandela-i-am-pleased-to-have-this-opportunity-to-speak-to-you-this-way/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nelson-mandela-i-am-pleased-to-have-this-opportunity-to-speak-to-you-this-way

Aartsengel Michaël kondigde Nelson Mandela aan. Linda Dillon was het medium.

Nelson Mandela:  Mensen van de Aarde, ik verwelkom jullie.
Steve Beckow:  Welkom Nelson.
Nelson: Ik ben blij een van de laatste gelegenheden te hebben om op deze manier tegen jullie te spreken.
Steve: U bent zeer welkom.
Nelson:  Mijn leven…  is maar een kleine zandkorrel aan het firmament van het universum en de hemel. Maar wat ik gekend heb is het leven van elke man, elke vrouw, elk kind – en ik gebruik dit woord “man” in het algemeen, natuurlijk.
Ieder leven is belangrijk en kostbaar en is een geschenk van de Ene. En dat kan nooit worden verspild. En het doet er niet toe, het kan niet worden gesaboteerd. Het kan niet worden gestolen. Vrijheid is niet iets dat een mens een andere mens toestaat. Het is een recht dat direct uit het Goddelijke komt. En het was mijn bedoeling ons volk vrij te maken, maar ook om de hele mensheid vrij te maken.
Ik heb vaak in de duistere nachten van mijn ziel naar Gaia geroepen, naar God en naar ieder van jullie om me kracht te geven, om mijn verdraagzaamheid groter te maken, mijn compassie te vergroten voor degenen die me willen pijnigen, schade toebrengen en mij en mijn naasten verwonden, en of jullie dit nu weten, jullie hebben mijn gebeden beantwoord.
De antwoorden op mijn gebeden kwamen niet alleen van God. Ze kwamen uit de mensen die bereid waren om naar voren te komen met mij, voor me, naast me, achter me en die zeiden: “Ja, met vrijheid kun je niet onderhandelen.”
En dus, terwijl ik jullie plan verlaat, geef ik jullie mijn dank en ik vraag jullie mijn zegeningen te ontvangen want wij zijn EEN op deze reis van de mensheid.
Steve: Dank u Nelson. En uw voorbeeld zal doorgaan ons te inspireren als we doorgaan met de opbouw van de Nova Aarde.
NM:  Farewell.

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html