Labels

Thursday, November 21, 2013

16.11.2013 Ik houd van jullie en ik ben jullie moeder


Linda Dillon met De Goddelijke Moeder:  ‘Ik houd van jullie en ik ben jullie moeder.’   

Dit is de transcriptie van Linda Dillon’s laatste zaterdag Conferentie Oproep. Zij die zichzelf “Mary” noemt, hier is zij die ik ken als de Goddelijke Moeder van het Universum. Dank aan Ellen. 

Steve Beckow

Linda Dillon en de Goddelijke Moeder op 16 november 2013 

Goddelijke Moeder:  Gegroet, ik ben Mary/Maria, de universele moeder, moeder van hoop, moeder van verandering, moeder van continuïteit, moeder van bestendigheid/trouw, en moeder, zoete engelen, van de schepping. 
En ja, ik heb gesproken, wij hebben gesproken, met groot detail over heilige vereniging en heilig partnerschap en hoe, op zo vele manieren, dit is de volgende stap in de spirituele evolutie van de geslachten, van mijn geliefde meesters, niet meesters die gemaakt worden, maar mijn engelen, iedereen van jullie op de planeet. 
Maar ik wil heden spreken over iets enigszins anders. en dat gaat over mijn liefde voor jullie. En ja, ik weet, ik spreek altijd over mijn liefde voor jullie.
Ik spreek vandaag niet gewoon tegen jullie collectief, of in de collectiviteit van de mensheid. Ik spreek tegen jou, lief hart, het kind uit mijn baarmoeder, van mijn essentie, en van mijn hart. Ik vertel je dat ik je steeds liefheb. 
Maar de wonden van jouw leven, van je vorige levens, van wat jullie zien in je diverse gemeenschappen en families maken jullie heel vaak afwijzend of voorzichtig of bijna bang om echt te horen wat ik tegen je zeg, en de gedrevenheid, de eeuwige gedrevenheid, de energie van mijn wezen die achter deze woorden ligtt die ik tegen je spreek is:  Ik houd van jou. 
Ik houd niet alleen van dit of dat speciale stuk van je, of van dit deel van jou, hoe jij je nu manifesteert in de vorm. Ik spreek ook zelfs niet alleen over dit leven en deze uitdrukking van je goddelijkheid.
Ik spreek over jullie allemaal, sedert het begin – elke uitdrukking, iedere vorm, iedere daad, iedere zege, iedere triomf, iedere misstap die je ooit gezet hebt of beleefd hebt, inclusief de toekomst van je, inclusief al jullie aspecten, inclusief je universele zelf, inclusief het  onbekende. Ik houd van jullie allemaal, van alles van jullie. 
Jullie zijn geboren uit mijn innerlijke kern. Ik zond je niet weg en zei: “Nou, die energie hoef ik niet. Laat dat los en word een mens.”  Nee. Dat is niet hoe ik schep. Ik neem wat ik koester en ik voed het,  en ik verdedig dit en ik bescherm het, en ik laat het opgroeien.
En als deze energie op een plek zit waar het zich in de vorm wil uitdrukken, dan laat ik die  geboren worden – want ik houd er zoveel  van, niet louter omdat het mijn essentie draagt, mijn zaad, mijn uitdrukking, maar omdat het in iets prachtigs is uitgegroeid. En het is in orde, en het is juist, dat deze energie vrij moet zijn, compleet vrij, om het universum te onderzoeken dat ik geschapen heb. 
En het doet er niet toe hoe ver van huis jullie zijn gereisd, ik ben altijd precies daar naast je -  ja, zwevend, helpend, en van jou houdend, van je houdend op manieren waar je altijd naar verlangd hebt om te worden geliefd. Verlang niet meer! Ik ben direct naast je. 
Nu, jullie hebben je naar me toegekeerd, ieder van jullie, en jullie hebben tegen me gezegd: “Moeder, ik verlang er naar om te groeien en te onderzoeken, en om te worden, en om weer weer herboren te worden. Ik ben klaar voor de volgende stap op mijn reis.” Ik heb jullie geobserveerd – nooit geoordeeld – en ik stem met jullie in. Jullie zijn klaar. Ja, dat is waar De Nieuwe Jou over gaat. 
En dus penetreer ik je met energie. Ik geef jullie een uitgebreid begrip, nieuw gereedschap en gereedschap dat er al altijd al is geweest, want het is gewoon speelgoed voor kinderen om mee te spelen! En ik zal jullie laten hergeboren worden. Ik her-baar jullie en ik laat jullie nog meer vrij. 
Vrijheid is geen zwart, noch wit. Het is geen of /of . Dat is jullie oude constructie. Nu zijn jullie klaar. En wat betekent die vrijheid? Alles wat het betekent, lief hart, is een groter vermogen tot liefhebben – een groter vermogen om in partnerschap te zijn en in een heilige vereniging met mij, met je heilige zelf en met elkaar. 
Maar niets hiervan is mogelijk behalve als jullie mijn woorden ontvangen, mijn energie, en het weten: Ik houd van jullie en Ik Ben jullie Moeder. Ik zal jullie leiden. 
Jullie zijn in hoge mate kostbaar, verder dan de tijd, ik ben van jullie. 
Vaarwel.  

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html