Labels

Wednesday, August 7, 2013

29.07.2013 Iedereen zou zijn passie moeten vinden (2)


Steve Beckow met Een Uur met een Engel, met Blossom: Iedereen zou zijn passie moeten vinden;  of, schil me nog een grapefruit, lieverd 
29 juli 2013, Deel 2 van 2 

Bron: http://goldenageofgaia.com/2013/08/blossom-goodchild-everyone-should-find-their-passion-or-peel-me-another-grape-dear-part-22/   



Steve: Hoe kun je geld maken uit iets waar je zes maanden voor moet werken?

Bloss: Oh, dat doe ik niet, mate!   [gelach]  Dat is het eind van het verhaal!

Steve: Ja, dat is zo, niet!

Bloss: Het is net zo iets met…. We hebben niet echt gezegd waarover we zouden gaan praten, maar ik weet zeker dat dit hetzelfde is met de channelingen en je werk, en al het werk dat mensen doen als dienst aan anderen. Ik zeg altijd tegen mensen, verdorie, als ik dat deed voor geld, …daar ben ik al jaren uit weg gegaan! [lacht]

Steve: Absoluut.

Bloss: Want daar zit het in de grond niet. Maar dan denk ik, als je vertrouwt,..je moet gewoon vertrouwen hebben. En zo is hetzelfde met acteren. Wat je ook doet, als je het uit liefde doet, dan op een of andere manier, zelfs als je geen multi-millionair wordt, maar op een of andere wijze wordt de huur betaald.
Of er wordt voor je gezorgd als je je waarheid volgt. Daar heb ik echt bewijs voor gekregen in mijn leven, iedere keer weer.
En soms is het op het allerlaatste moment! Weet je. En het is net zo als: ga door, wil je dat ik vertrouwen heb? En nou, vooruit! Maar dan, voordat de klok middernacht slaat, is altijd alles in orde.
En ik denk hoe meer je vertrouwen hebt – dat heb ik echt geleerd – dat hoe meer je vertrouwt, hoe meer je bewijs ziet van dat vertrouwen, en dat laat je nog meer vertrouwen, en je krijgt meer bewijs, en zo gaat het weer de cirkel rond.
Maar je moet in jezelf vertrouwen hebben. Ik denk dat als je doet wat je hart wilt dat je doet en daar niet tegen in gaat, en daarom kom je in verbinding met je pad, en zo zal alles zich presenteren aan je wat je nodig hebt.

Steve: Oh, daar ben ik het helemaal mee eens. Toen ik 17 was zei ik tegen God:  “Kijk ik wil uw werk doen, maar ik wil geen zorgen hebben over financiën, dus ik laat dat aan u over, en ik concentreer me gewoon alleen op het doen van uw werk.” En dat is absoluut zo geworden. Ik bedoel, totaal. Maar, zoals je zegt, soms gaat het tot op het gaatje.

Bloss: Yeah.

Steve: Ieder kanaal schijnt anders te channelen! Telkens als ik met een ander kanaal praat hoor ik weer een andere manier van channelen!. Dus, jij hebt een meest ongewone wijze van channelen, want jullie tweeën zijn dus zogezegd aanwezig in het lichaam, tegelijkertijd! Terwijl Linda weggaat en de kosmos bezoekt. Maar jij blijft erin!

Bloss: Juist.

Steve: Kun je ons daar iets over vertellen?

Bloss: Zal ik doen. Nou, op een manier wilde ik dit echt niet, want ik weet, ik weet dat ik hem in de weg zit, en .. ik moet zeggen, gisteren, ik weet het niet,…. Want we kunnen dit niet zien, maar voor de eerste keer in zes maanden had ik een kleine White Cloud bijeenkomst. En het is al lang geleden sedert hij doorkwam. En dat was heerlijk. Dit voelde heel anders, eigenlijk, Steve. Op een manier was het lichter en veel meer hem dan mij, alhoewel ik bèn het niet.
Maar het was nogal grappig, want er waren dingen die hij wilde zeggen en ik ben dan zoiets als aan de linkerkant van mijn hersenen en hij zit rechts, ik ben daar eigenlijk een beetje telepathisch tussenbeide aan het komen. En hij zei een paar keer… hij zei: “Blossom is met me aan het worstelen, wil wat zeggen….”     [Gelach] 
En toen, toen hij iets anders probeerde te zeggen, en hij wist dat ik een vraag ging stellen, ging hij een soort van, met mijn rechter hand, de linker kant van mijn hersenen wegduwde, alsof hij een vlieg wegjoeg! [lacht] Ga uit de weg, Blossom! Ga uit de weg!

Hij probeerde dat te zeggen! We vonden het allemaal grappig. Want het is erg moeilijk om er samen met hem binnenin te zijn, of dat was dus zo, want je hebt hier helemaal geen training voor. Er is geen school waar je naar toe gaat en zegt, kijk zo gaat dat, dit is wat je doet. je moet het gewoon zelf uitwerken in die jaren, over hoe je samenwerkt.
En ik voel het, als iemand het lichaam verlaat, dan kan die energie binnenkomen en dan hebben ze geen bemoeienis, ze zijn dan gewoon vrij om te zeggen wat ze zeggen. En dan, als die energie van de eigenaar weer binnenkomt, hebben ze er geen idee van wat er is gezegd. Terwijl ik me helemaal bewust ben de hele tijd, van wat hij zegt.
Dus, soms, als hij iets zegt, gaat mijn hoofd tegen mij: “Weet je dat zeker, mate? Is dit in orde… heb ik dit juist?” dat soort dingen. En ik wil bepaalde dingen niet zeggen. En opnieuw,  dat zijn dus dingen waar je moet leren om vertrouwen te hebben. En ik vertrouw White Cloud  onvoorwaardelijk. Ik houd veel van hem en ik vertrouw hem.
Maar het is zo moeilijk om in woorden uit te leggen hoe dit werkt, want alles dat ik kan zeggen is, als hij eenmaal binnenkomt, weet ik dat hij er is. Ik voel zijn aanwezigheid en ik voel dat hij klaar is om te praten. Maar tegelijkertijd, specifiek als hij naar iemand kijkt, ze kijken naar White Cloud en ik kijk naar degenen die kijken naar White Cloud! [lacht]

Dus, letterlijk is het om twee mensen in je te hebben, mijzelf en White Cloud, tegelijkertijd, want ik ben me bewust van zijn gevoelens en wat hij ziet, en ik ben me ook bewust van wat ik denk en wat ik zelf zie. Dus, dat is nogal vreemd.

Steve: Hmm. Hoe voelen andere mensen in jouw leven, de mannen in jouw leven, je zoon, je stiefkinderen, hoe voelen die zich over je en White Cloud en ook de Galactische Federatie?

Bloss: Nou, mijn man is een prachtige healer. Wij doen samen healing werk. Mensen komen hier en we werken samen als healers. En, en dat is een prachtig geschenk waar we van houden om dat samen te doen.
Ik ontmoette mijn man – Goody, hij wordt David Goodchild genoemd, dus iedereen noemt hem Goody, Blossom en Goody … en, en voordat ik feitelijk begon met channelen van White Cloud, alhoewel ik zeer in de spirituele beweging zat in die tijd… Hij was helemaal niet, maar toch werd hij uitgenodigd om bij die eerste vergadering te zijn.

Goody is een wijze sjamaan, zeg ik, want toen hij ontwaakte, werd hij zo bewust wakker, zodat zijn vertrouwen, zijn alles… was daar al. Dus hij is heel ondersteunend voor mij. En hij zegt altijd dat hij gewoon hier is om voor me te zorgen en om me te beschermen. En dan zeg ik: “Geweldig! Schil me nog een grapefruit!” [lacht]

Steve: Yeah! Perfect. Perfect!

Bloss: Yeah en hij zorg zo goed voor mij. En mijn zoon ws ongeveer vijf, dacht ik, toen ik begon te channelen. Dus hij groeide op met White Cloud, zeg maar.
Hij kreeg zijn eerste reading met White Cloud toen hij ongeveer zeven was. En hij was altijd gewend om zijn mam’s stem te horen om te keren in/naar een inheemse Amerikaanse man, via de deur, waar wij dat gaven…
Dus hij is heel erg ingelicht bij die hele spirituele zaak. Hij is nu 24 en hij leeft zijn leven zoals alle 24 jarige jongens doen. Maar ik voel dat hij een zeer afgestemde ziel is. Mij werd eigenlijk verteld, eigenlijk, dat hij … als ik het niet meer doe – als dat ooit zal gebeuren,  als wij ooit geen meer doen…. -  dat hij misschien de channeling gaat overnemen met White Cloud. Maar ik weet het niet. Op dit moment is hij gewoon een normale jongen die zijn ding doet. Oh, nou, hij staat op het punt om vader te worden, eigenlijk, in november, en daar zijn we allemaal heel blij mee.

Steve: Ja.

Bloss: Ja, dus dat is geweldig.

Steve: En jullie hebben een aantal stiefkinderen….

Bloss:  Yeah.

Steve: Jullie hebben een aantal kleinkinderen. Heb je enig idee van de kleinkinderen – we praten allemaal over kristal kinderen en regenbogen, en zelfs over gouden kinderen – krijg je enig idee van hun ontwikkelde aard? 

Bloss:  Ja, dat weet ik. Daar weet ik veel van. Ik bedoel, ik denk met veel van de kinderen van vandaag, alles wat je hoeft te doen met sommigen van hen is om in hun ogen te kijken en je valt er over, echt.
Maar echt… een van die kleintjes, die ik de eerste keer ontmoette dit jaar in Engeland – zij werd net drie – en ik zei: “Hallo! Ik ben je … ik ben je nanny!” [lacht] En zij, zij, zij keek me in de ogen – en dat is wat ze doet, ze kijkt zo diep je je ogen!
En ik zei, oh dear! Want zij kijkt recht in je ziel, weet je. Ik houd van ze, alsof zij van mij waren, ook al zijn ze mijn stiefkinderen.
Wij houden allemaal van onze kinderen, maar ik denk gewoon…. vandaag de dag, je herkent zoveel in velen van hen, hoe speciaal ze zijn en dat ze in deze tijd zijn gekomen met zoveel talenten want het is nu de tijd, terwijl ze opgroeien, dat zij die zullen gaan gebruiken.


Steve: Yeah. Ik neem geen enkel kind als vanzelf sprekend aan, ook al ontmoet ik ze in de bus, of waar ook. Ik ben er druk mee om ze steeds in hun ogen te kijken om er een idee van te krijgen!

Bloss: Yeah. Yeah.

Steve:  Het is absoluut ongelooflijk.

Bloss: Gewoon schitterend. Gewoon schitterend. Yeah.

Steve: Dus, jij channelt White Cloud en de Galactische Federatie. Hoe kondigde de Galactische Federatie zich bij jou aan?

Bloss: Omdat ik naar een reading ging met iemand – Ik heb ze nu ongeveer bijna zeven jaren gechanneld, denk ik, de Federatie van Licht. En ik ging voor een reading met iemand en deze dame zei me: “Je moet nog een boek gaan schrijven.”
En ik zei, ugh, nou, ik wil dat de anderen eerst worden verkocht! [lacht] Want ik schreef die met White Cloud. En ik dacht nooit nog iets anders te doen, echt.
Toen zei ze dat dit heel anders ging worden, want met White Cloud, zijn boeken zijn letterlijk transcripties van.. ik nam altijd de samenkomst op die we hadden. Dus alles dat hij zei, en vragen die mensen stelden, zitten in die boeken.
En dus was het voor mij een zaak van de tapes over te nemen, enz. Terwijl ik met de Federatie van Licht, de dame zei me dat wat ik moest doen, was gaan zitten bij mijn computer, iedere dag en dat ik me dan telepathisch zou moeten verbinden met die andere wezens.
En zij wist niet wie zij waren, en ik dacht, nou, oh okay, en de volgende dag was mijn verjaardag, en toen letterlijk elke dag zat ik een half uur, een jaarlang en de Federatie van Licht kwam door, telepathisch. En wij schreven een boek dat heette  De Brug (The Bridge) en dat waren hun eerste communicaties met mij.
En zo begon het allemaal. Dit was een compleet andere manier voor me, want White Cloud was een directe stem en kwam door me en sprak door me heen, om dan feitelijk de eerste keer telepathisch met wezens te werken en gewoon op te schrijven wat ik hoorde, mijn gedachten die doorkwamen, zonder hulp van hoe dit allemaal werkt, enz. dat was een heel slopend proces.
Het was verrukkelijk, soms, en op andere momenten waren ze daar gewoon niet! en ik hing dan in een strop en zei, oh waarom willen jullie nu dat ik een half uur ga zitten elke morgen, want als jullie je niet laten zien? En al dat gedoe.

Maar… en ik begreep het hele proces niet. Ik las de channeling nooit opnieuw door, die van elke morgen. Ik zat er gewoon letterlijk en ging verder.
En toen... op een dag zeiden ze gewoon : “Okay,”in een paar weken zal dit boek beëeindigd worden.” En ik zei… Jullie maken een grap! Ik weet niet eens wat wij waren begonnen! Waar praten we over? Maar het was pas totdat nadat ik alles teruglas wat zij gedaan hadden, dat ik me realiseerde hoe het allemaal  zo prachtig stroomde. Het was best ongelooflijk. En dat was dus hoe ik in dat channelen kwam met de Federatie van Licht.

Steve: Zijn er nou ook enige franjes bij dat praten met hen? Komen ze ooit langs en nemen ze je mee op hun schip?

Bloss: Oh, hoe wenste ik dat! Oh! Hoe wenste ik dat! Nee, helemaal niet. Niets. Mensen zeggen: “Oh zeker Blossom…” Ze schrijven me en zeggen : “Zeker moet jij je eigen gesprekjes met hen hebben, voor jezelf; en vraag ze dit, en dat en dat nog.,” maar echt Steve, die heb ik niet.
Ieder channel waar ik mee heb gesproken is publiekelijk naar buiten gekomen. Ik heb nooit een soort van verborgen of geheim gehouden iets dat zij zeiden. Telkens als ik me met hen verbond, heb ik dat naar buiten gebracht voor de mensen om dat te lezen.


Steve: Um-hmm. Je relatie met hen is nogal uniek bij channelers hier. Het lijkt net op een lid van de familie waar je mee praat en je ….

Bloss:  En ik gebruik geen stok! [lacht]

Steve:  Je kibbelt met hen en [hij lacht]Het brengt plezier!

Bloss: Dat komt omdat.. veel mensen schrijven me en zeggen: “Oh, je brak me open met humor en dat allemaal!” maar het gaat erom, het is, voor mij, terwijl ik dit feitelijk doe, is het net een conversatie met een mate(kameraad), echt. en ze zeggen dat zij de overzieners van de overzieners zijn(of de opzichters van de opzichters). Er zijn keren waarop de energie die doorkomt als we samen werken, overweldigend van liefde is.
En dan moet ik gewoon stoppen, want het is zo prachtig en ik respecteer ze zo, en ik begrijp dat zij veel hogere wezens zijn dan ik ben. Maar ik denk dat het gewoon om de manier gaat waarop het zich ontwikkelt tussen ons, en dat houdt het op een meer normaal niveau. Ik denk, dat ik in staat ben om een grap met hen te hebben. En dat is gewoon zoals ik ben. Ik weet geen andere manier om dit te doen, om eerlijk te zijn. Dat is zoals het is ontwikkeld en daarom is het zo wat het is.

Steve: Nou, het schijnt goed te passen bij je liefde om te acteren, om je te gedragen en dergelijke dingen. En ook nog, liefde en blijdschap zijn absolute opkikkers! [lacht]

Bloss: Daar ben ik het mee eens! Ja!

Steve: Je zei tegen me, de vorige dag, dat je altijd verbaasd bent, dat mensen bij je langs komen als ze in de stad zijn en ze vragen je om mee te komen en koffie te drinken met hen of dat je een hap met hen gaat eten of zo iets. … en jij bent dan bij hen en bent zoals je altijd bent, en dat komt omdat je gewoon een absoluut normaal mens bent en je bent verrast, je zegt dat zij verwachten dat jij een soort ‘wijze’ bent.

Bloss: Umm!Umm! Dat heb ik ervaren, ja, best een paar keer en ik ben zo’n beetje daar los van gekomen, los van ieder resultaat ervan. Want, een jongen zei eens tegen me – ik kon zeggen dat hij… ik weet dat het woord zoiets als ‘teleurgesteld’ zou zijn of zo… maar hij zei gewoon, ik zei “Ik ben niks van wat jij dacht dat ik zou zijn, wel?” En hij zei nee.
En ik zei: “Wat denk je hoe ik zou zijn? “ en hij zei: “Nou, ik stelde me bijna voor dat je zou zweven tegengesteld aan lopen!”  en ik dacht, goeie God!  Zittend op een berg en je yoghurt etend! Zo ben ik gewoon niet. Ik ben een heel normaal mens!
En ik denk dat andere mensen, als die in de vakantie naar Australië komen en ze komen naar mij toe en zeggen: “Kunnen we elkaar ontmoeten?”  en dan verwachten ze kennelijk iets heel anders dan ik ben, denk ik. Want ze kunnen dan een diep gesprek aangaan over dit en dat en dat andere wat er mee heeft te maken. En veel ervan, daar kan ik niet op antwoorden, ik weet niet waar ze over spreken! [lacht]
Zo ben ik gewoon, en ik ben geen intellectueel, briljant mens, dat is zeker. en ik ben gewoon gelukkig… Ik noem mijzelf een eenvoudige meid met eenvoudige behoeftes en ik ga niet in groot detail op dingen in. En ook, Steve, het is zo dat ik niet kan onthouden – heel anders dan jij – ik kan niet goed informatie onthouden. Ik kan wel lezen en ik kan mijn vriend vertellen wat ik net heb gelezen en ik heb geen idee van getallen en vormen, en jaren en datums en dat allemaal, absoluut het raam uit! Gewoon… gewoon niet… zo ben ik niet!

Steve: Yeah. Nou, ik zeg vaak dat het niet nodig is dat je een goede herinnering hebt. Ik heb een goede database. Ik heb een database die genoemd is Eerste Contact, die nauwelijks iemand leest, maar..(2)  maar die zo opmerkelijk is, want het is gewoon een goudmijn! En dus haal ik daar materiaal uit naar voren.
Ik maak grappen met mijn vrouw de hele tijd en zeg dat de conversatie die regelmatig uit mijn mond komt absoluut normaal is en dan, als dat gevoel van gelukzaligheid over me heen komt, dan weet ik dat het tijd is om naar mijn toetsenbord te gaan.

Bloss: Okay.

Steve: En dan schrijf ik en dan is het: “Wow! Waar komt dat vandaan?” en dan ga ik weer terug naar die normale persoon! [lacht]

Bloss: [lacht] Yeah! Ik denk dat als ik channel, en toen we die sessie hier gisteren hadden, en het was gewoon prachtig… ik bedoel,  na zes maanden, echt, was het zo leuk om terug te zijn in de stoel, zogezegd. En het was gewoon zo speciaal!
En toen deden jullie dat allemaal en er waren ongeveer negen mensen, en we waren allemaal, echt, net als je zegt, over alles verrukt. En toen, dan kom je thuis en je gaat naar de winkel en je kijkt om je heen en dan ben je weer terug in de werkelijke wereld, nietwaar? Dat is echt heel vreemd. Yeah. Yeah.

Steve: Uh-hunh. Yeah. Er was een lezer die me schreef en me vertelde over die ongelooflijke droom die ze over mij had. En was net alsof… dat ben ik niet! Weet je? Dat heeft niks met mij te maken!

Bloss: Zo ben ik niet in het echte leven! [lacht]

Steve:  Nee! Helemaal niet!

Bloss: Dat is waar. Umm. Umm. Umm.

Steve: Heel, heel grappig. Maar het is waarschijnlijk tijd dat we….

Bloss:  White Cloud moeten vragen.

Steve: Yeah! Dat hoop ik… Je zei me eerder dat hij een praatje gaf over wat er zal gebeuren (coming down the pike) bij de verschuiving van bewustzijn die in de nabije toekomst kan gebeuren, of in de verre toekomst – wie weet het? Ik hoop eigenlijk dat hij misschien wat details kan geven daarover, maar ik weet dat je het moet overlaten aan hem.

Bloss: Yeah. Nee, dat is grappig. Het is eigenlijk grappig, Steve. Want voordat je dat zei, voelde ik alsof hij aandrong om nu binnen te komen. en ik keek naar de klok en ik dacht, oh, het wordt echt tijd! We moeten hem gauw binnenlaten. En toen zei je dat.

Steve: Zeker. Wow…

Bloss: Dus ik denk dat hij klaar is om binnen te komen. Dus, kennelijk kan ik hem in een seconde binnen brengen. Dus ik breng hem nu binnen en het kost een paar minuten en we zeggen dat aan het einde, van het getypte.
Ik breng hem nu naar binnen en als hij eenmaal klaar is om te spreken, begint hij gewoon, en van daaraf gaan we verder.


Steve:  Daar vertrouw ik op.

Bloss:  Okay. [pauze]

[Here follows the message from White Cloud which can be read at http://goldenageofgaia.com/2013/07/white-cloud-a-showering-of-love-upon-your-planet-is-close/.

White Cloud: Een Douche van Liefde op Jullie Planeet is dichtbij.

Steve:  White Cloud kwam door via Blossom Goodchild bij Een Uur Met Een Engel op 29 juli 2013. Ik post deze transmissie hier en daarna volgt het laatste stuk van het interview met Blossom zodat de lezers de reading van White Cloud nu kunnen lezen.

Hij geeft een verrassende verklaring wat ook Saul heeft laten doorschemeren, dat Ascentie, die hij noemt “het Gebeuren” gauwer zal komen dan wij misschien denken. We zitten zo dicht bij het kruisen van de eindlijn, zegt hij. En die zal zijn als een douche van liefde over ons heen. Dank aan Ellen voor onze transcriptie.

Hier volgt het stuk dat jullie al eerder hebben gekregen op:  SteveBeckowEngeluur13juli29WhiteCloud.doc.  Moet je die nog hebben, dan mail me even.
winnyd@stralendetoekomst.nl 

Hier volgt de rest van het interview:

Steve:  Wow! Boy! [lacht] Was dat interessant! Wow! Geez! En jij hebt het gehoord, dus…

Bloss: Yeah. Ik keek er naar uit om hem te beluisteren. Want vaak ben ik me bewust wat hij zegt, maar alleen als ik in staat ben om er terug naar te luisteren dat ik pas de volle betekenis krijg van wat hij feitelijk heeft gezegd, want ik hoor het van hem tegengesteld aan….

Steve: Zeker.

Bloss: …zoals wat hij zegt, als je ziet wat ik bedoel.

Steve: Oh, dat doe ik. Nou, Blossom, we hebben je al lang vastgehouden. Waarom vertel je ons niet iets over het gebeuren in  Sydney?

Bloss: Oh! Yeah! Dat vind ik leuk om te doen! Ik ben daar zo opgewonden over! En die aardige, grappige, humoristische Stephen Cook, mijn vriend…

Steve:Yeah.

Bloss:…  is heel vriendelijk ook aan boord gekomen om me te helpen het woord over dit gebeuren in Sydney te verspreiden. En ik ben zo blij want het zal in een grote stad zijn, en die is dus meer toegankelijk voor veel meer mensen.
En dat ik White Cloud kan doorbrengen en over hem kan praten. Maar ook, ik kreeg een wenk, voor de tweede helft, om over mijn reis te praten met de Federatie van Licht. En toen, alleen voor de tweede keer … want toen…  Steve… in Sedona de Federatie van Licht eigenlijk voor de eerste keer door me heen sprak. En ik kreeg echt een teken van hen dat ze weer door gaan komen in Sydney.
Ik vroeg hen in mijn laatste channeling, zou dit meer op die manier gaan waarop ze doorgaan met me te werken? En dat heb ik nooit gedacht, hoor. En ze zeiden, ja, dat is zo, dat ze zullen gaan spreken… dat is de volgende progressie van ons werken samen. Ze gaan, ze hopen,  om meer door me heen te gaan spreken.
En ook voor mij, gaat het om de mensen in het gehoor, om te beleven – het gaat allemaal om te ervaren en om te luisteren naar White Cloud’s stem en dat geldt ook voor de Federatie van Licht. Maar als je feitelijk in hun aanwezigheid bent, denk ik, van wat andere mensen me vertellen, dat er zo’n liefdesenergie is die je van hen krijgt uit hun energie die in mij aanwezig is, dat ze in staat zijn om dat door te geven en aan mensen daar aan te reiken.

Steve: Nou, ik kan je vertellen dat om hier te zijn en om te luisteren naar White Cloud, voel ik me al helemaal gezegend. Dus ik weet zeker waar je over spreekt.
Maar ik moet zeggen, om jou en Stephen op het zelfde toneel te krijgen, dat ik het heerlijk zou vinden om daar ook te zijn!

Bloss: Nou, ik hoop dat… dat Stephen mijn maître zal worden, denk ik en…

Steve: Ja?

Bloss: …hij is zo prachtig in al zijn opmerkingen, die soms zijn dat ik me kapot lach!

Steve: Ja, ik ook!

Bloss: Dus, en hij is gewoon – hij is er een genie in.
En ik kreeg net dat wij oude zielevrienden zijn, van maanden geleden, denk ik. En we doen het zo goed samen. Dus, ik ben gewoon,… ik kijk zo uit naar dit gebeuren. En om dit gewoon met iedereen te delen die daar wil zijn. Ik voel me heel vereerd en ik ben echt opgewonden.

Steve: Als er een re-val (?) doorkomt, en die veel belovend is, spring ik op een vliegtuig. Gaan jullie het [lacht] video-tapen?

Bloss: Dat zijn we aan het uitzoeken, ja. We willen dat echt proberen. Want, voor de vele mensen die vanuit Amerika hebben geschreven, zeg maar, kunnen we dat doen? Want ze kunnen niet hier komen. Dus we kijken daar zeker naar, dan, ja. Ja.

Steve: Ik hoop dat jullie dat kunnen doen.

Bloss:  Ja.

Steve: Nog iets over de stoffelijkheid van het gebeuren, zoals wie… - waar  moeten ze naar toe, de ticket kopen of de datums, laten we de datums even noemen.

Bloss: Yeah. Het is maar een datum en die is in augustus,  zondag 18 augustus.

Steve: Yeah.

Bloss: En dat is nu drie weken, vandaag (zondag) (dus nu minder dan 2 weken. w)

Steve: Wow.

Boss: En het is in Sydney. En om kaartjes te kopen, als je naar mijn website gaat, en dat is www.blossomgoodchild.com  is er een banner (apart stukje) waar je op kunt klikken en dat zal je direct naar de plek op mijn blog brengen waar je de tickets kunt bestellen.

Steve: Heel goed.

Bloss: Grijp je vrienden en maak er een uitstapje van. Want ik denk dat het heel erg leuk zal zijn.

Steve: Zeker. En hoe laat begint het? Hoe laat is het afgelopen?

Bloss: Het begint om een uur. Dus het is echt een zondagmiddag, een heerlijk ontspannend iets om op een zondagmiddag te doen, liever dan naar voetballen kijken, wat de mannen doen, of zo!
En het eindigt grofweg om 4 uur, 4:30 uur, zeggen we ongeveer, want we werken er voor de toehoordeers over hoe lang de channelingen enz doorgaan…

Steve: Heel goed. Wow. Ik benijd al die mensen van Sydney die er komen en er van genieten.

Bloss: Yeah. Dank je Steve.

Steve: Blossom wat een prachtige tijd heb ik met jou doorgebracht!

Bloss: Ja, heerlijk.

Steve: Ja.

Bloss: En ik ook met jou. Dank je zeer om me te hebben uitgenodigd!

Steve: Oh, kom dan ook maar gauw terug. En ook, als Stephen dat “Til je Spirit op” ding  doet, laten we dan ook een volgende editie maken.

Bloss: Dank je, Steve.

Steve: Dank jou zeer om te komen, Blossom!

Bloss: Dank je, Steve. Houd je goed.

Steve: Jij ook.

Bloss: Bye, bye.

Steve: Jij ook voor nu.


Voetnoten: 
 (1) Robert R. Leichtman, The Inner Side of Life. Columbus: Ariel Press, 1979. Churchill when he cam in wanted a cigar and was most disappointed when the group did not have any on hand: Robert R. Leichtman, The Priests of God. Columbus: Ariel Press, 1980.

(2) First Contact, http://goldengaiadb.com/First_Contact Brian R. helps me work the database.

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html