Labels

Monday, July 1, 2013

29.06.2013 SaluSa via MADA - Vragen en Antwoorden


SaLuSa via  MADAD,  Vragen en antwoorden
29 juni 2013

Ik geef nu iets door wat ik eerder aan SaLuSa vroeg, ik ben dus zelf de 'lezer'.
Lezer:  Kun je SaLuSa vragen wanneer wij zijn boodschappen via jou weer ontvangen, omdat velen daarop wachten?
Channeler:  SaLuSa staat klaar om de boodschappen te geven en het schijnt aan ons te zijn hoe wij in staat zijn om daarmee om te gaan, en ik hoop dat dit goed werkt.
Opmerking: de rest van de antwoorden zijn in SaLuSa’s eigen woorden zoals ik die kreeg.


Lezer: Volgens Philipp zal Ascentie voor het grootste deel van de Mensheid na september zijn - Is dit goed of is het maar een veronderstelling? Het spijt me, dat ik twijfel, maar de reden is dat je ziet dat er nog velen van ons slapen en ik denk dat alleen een grote opschudding hen zal doen ontwaken.
SaLuSa:  Het is een optie, geen zekerheid, maar er is grote kans dat dit gebeurt.

Lezer: Zijn Assange, Bradley Manning en Snowdon wakker gemaakt door onze Familie van de Sterren als een middel om ons ook te doen ontwaken voor zoveel situaties die door de duistere mensen zijn veroorzaakt? Hun pad is ongekend moeilijk. Hoe kunnen wij hen helpen bij hun missie? Lopen zij het risico om te worden weggevaagd??
SaLuSa: Dit zijn degenen die de ogen van jullie volk wilden openen om waarheid te verspreiden. Zij zijn degenen die het pad kozen om marteling te verduren om anderen de ware aard van regiems op aarde te laten zien.

Lezer: Wat is de waarheid over Cobra? Ik moet zeggen dat hij aardig vreemd op me overkomt. Het enige dat ik in hem waardeer is zijn oproep naar actie, maar komt hij echt uit het Licht of wordt hij door de duisteren gemanipuleerd?
SaLuSa: Cobra is een wezen van licht die nogal een ruwe methode van bewoording kiest.

Lezer: In een kortgeleden stuk vertelde Elizabeth Trutwin dat zij die door een computer channelen, zoals Mike Quinsey doet, onderworpen worden aan manipulatie door de duisteren en dat dit de reden is dat geen van de boodschappen van Mike echt de feiten die verteld werden, bevestigden. Is dit waar?
Is hetzelfde dan gebeurd met Greg Giles, hoewel ik niet weet of hij ook via een computer channelt? Het lijkt me raar, want Greg leek me altijd een vertrouwenswaardige persoon en in feite was ik het, toen ik een van zijn boodschappen las/vertaalde, die zich dingen begon af te vragen over andere channelers en hij begon op een heel andere manier te channelen en fantastische channelingen, echt.

SaLuSa: Computers hebben werkelijk geen invloed op de kwaliteit van channelen.

Lezer: Het lijkt me nodig om Lichtwerkers aan het werk te zetten, niet alleen om te vertalen, maar om zich samen te verbinden om beter in staat te zijn om onze Familie te helpen als die gaat komen. Want de schok zal enorm zijn en als ze niet zijn voorbereid ben ik bang dat ze helemaal niets doen. Wat kunnen we doen?
Tot op zekere hoogte is dit de praktische kant van Cobra die ik waardeer maar tegelijkertijd weet ik niet of hij eigenlijk het Licht of het duister dient en dat schept veel verwarring voor mij. Er is heel veel informatie maar soms is één daad meer waard dan 1000 woorden. Wij willen de Nieuwe Aarde scheppen met onze handen, niet door uren te zitten en Ooommm te doen… vat dit niet verkeerd op. Dit is geen gebrek aan respect maar we moeten echt veranderingen zien gebeuren. Ik dacht dat er door de Sirius (film) en de Burger Hoorzitting een explosie zou komen, maar ik zie niks anders dan bewegingloosheid.

SaLuSa: Nou, jullie nemen actie en er zijn grote dingen aan het gebeuren op jullie wereld, ook door jullie daden. Jullie zijn prachtige wezens van licht die liefde en licht ver en wijd   verspreiden en dat is het allerbelangrijkste in deze tijd.

Channeler: MADAD

Webpage: SaLuSa in Love and Light 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html