Labels

Wednesday, January 2, 2013

31-12-2012 Boodschap van Onze Vrouwe




Reiki Doc met boodschap van Onze Vrouwe, Maria dus.  30 dec. ‘12

bron:  


Er  komen een aantal boodschappen binnen. De allerlaatste is van Zorra, ik vertel hier later over, maar die zegt dat het is uitgesteld vanwege een grote energie die binnenkomt en die de boel in verwarring brengt. Zelfs Gaia kent deze energie niet. Van God afkomstig?

Ik geef nu wat chronologisch door. Dit is de Boodschap van Onze Vrouwe voor 1 jan, maar afgegeven op de 30 december 2012.  winny. 
________________________________________
Reiki Doc
By Reiki Doc - Posted on 31 December 2012

Lieve Kinderen,
Er is blijdschap om jullie heen op de weg naar voren. Sommigen van jullie hebben moeilijkheden. Sommigen van jullie worstelen(ze raakt haar hart aan met twee handen en kijkt verdrietig.) Dit begrijp ik. Als het gebeuren sterker wordt, moeten jullie het volhouden …  moeten het volhouden. (ze laat haar vinger en duim zien die een inch vaneen zijn)  Dit is het verschil maar tussen falen en succes!  Het zit in die inch als je niet meer kunt hebben. Het is als je denken en je lichaam je vertellen, ik heb het gehad! Ik moet er mee stoppen! Ik heb een vergissing begaan om hierin te gaan! Ik zit er tot over mijn hoofd in! (haar stem wordt zacht en vriendelijk). Dit is waarom jullie naar Gaia kwamen om te lijden en te weeklagen in het begin: om de kans te hebben aan jezelf te twijfelen en de diamant van binnen te vinden… de moed… en het vertrouwen die moesten worden ontstoken/gebrand zoals metaal om kracht te verwerven. 
Houd vol mijn kleine kinderen. De verwonderlijke wereld zal jullie gaan verbazen! En jullie met heerlijkheid vullen!
Alles gebeurt ten goede.  Ik vraag jullie om je zelf hier aan te herinneren, schrijf dat op kleine kaartjes waar ze makkelijk te zien zijn en zet ze in je thuis en op je bureau en in je auto….

Reiki Doc: {Opmerking: MIJN favoriete kindertijd had een liedje waar de familie naar keek in een TIVO (?) episode van Scooby Doo--- de Banana Splits--- deze woorden bleven bij me---
Making up a mess of fun…  making up a mess of fun..  (verzin een warboel aan lol) .. heel veel lol voor iedereen tra la la tra la la la… Ik heb dit onthouden en dat komt in me op--- Reiki doc) 
Ik wil dat jullie van vreugde gieren, zoals in je jeugd. Zelfs al had je een niet zo’n optimale jeugd, ik wil dat jullie die momenten van plezier en troost herinneren die je in die tijd beleefde. 
Alles gebeurt ten goede! Door en Omhoog! Alles gebeurt op het moment van louter volmaaktheid en geweldigheid! 

more at: 
http://reikidoc.blogspot.com/2012/12/a-message-from-our-lady-for-january-1st.html

Dit kreeg ik eerst en toen kwam de mail van Zorra, en daarna een teleurstellend bericht.  

Ik sprak juist met Zorra: 
  Anne DeHart 







Bron:  http://archive.constantcontact.com/fs148/1106579332835/archive/1112002207171.html 

Dit is de Nieuwsbrief van 29 december, nog niet van 2 januari 2013. 

Zorra
Net, nadat ik mijn vorige nieuwsbrief had verzonden…   De volgende 72 uren…  … kreeg ik een telefoontje, ongeveer middernacht van vrijdag op zaterdag -morgen(28/29 december) … van Zorra!  
(Ter verduidelijking: Zorra komt regelrecht uit het hart van God, net als AE Michaël. w. ) 

Nu, houd je hoed vast… want DIT is wat Zorra mij direct vertelde. Ik moest het snel opschrijven en dat was moeilijk omdat ik nog vol zat met andere informatie die ik van al die andere kanalen had gekregen… en daar had Zorra geen kennis van. In feite, toen ik over de 7de Dimensie sprak, zei Zorra: “Je moet eerst volledig in 5D zitten.” Dus, zo ging het….

Iedereen die nu op de planeet zit…  = 99% van ons…(de andere 1% die niet wil ascenderen, zijn al verhuisd naar de zusterplaneet)   (die 99%) zitten in het eerste niveau van de 5de Dimensie. “Ascenderen” betekent naar de 5de Dimensie gaan. Wij gingen allemaal naar de 5de Dimensie op 21 december, maar we hebben ons “nog niet aangepast aan onze Essentie”. Zij die ontwaakt zijn weten dat ze in 5D zijn en iedereen zal dat weten als ze daar spoedig (wat betekent spoedig? daar is dat woord weer. w.) stoffelijk zullen zijn.

Moeder Aarde zit in het proces om de 5de Dimensie te worden… en als zij in 5D aankomt, zullen alle stoffelijke wezens op de planeet, inclusief zij die nog in slaap zijn, dit weten zonder enige schaduw van twijfel. We zullen allemaal vol bewustzijn krijgen als Terra (woord van Zorra die Gaia vaak Terra noemt) volledig is geascendeerd. We zitten nu in het eerste niveau van 5D, wachtend op Terra om haar Ascentie te voltooien. 

Hoe zullen de gebeurtenissen zich ontvouwen:
1. Disclosure
Zoals ik het begrijp, voor het eind van het jaar. (dit is dus achterhaald, en uitgesteld.w.) Zorra maakte een grap over het Nieuwjaars ball, die in Times Square zal neerdalen. Hij zei niet dat het ZOU gaan gebeuren maar hij lachte en zei dat het een geweldige manier was om dat te doen! 

Hij zei dat er veel schepen NU strategisch op hun plek zitten, die enkele decimeters boven de grond zweven, omdat hun gewicht Moeder Aarde zou beschadigen. Een zit al boven het White House grasperk richting Pennsylvania Avenue, anderen al op hun plek bij het Kremlin, Londen’s Buckingham Palace, Central Park in New York, een bij Parijs, China, Jeruzalem… een halve meter boven de grond. Ze zijn al op hun plek, verhuld… wachtend om zich te onthullen. 
Er zijn ook massa’s schepen aan de hemelen, verhuld. Zorra zit nu weer op zijn post: Noord Pool Opening.

2. Vergadering  
Ja, de Gathering…  “Verhuizen van geïncarneerden uit andere sterrenstelsels zal gebeuren en er zal GEEN PAUZE zijn. Dat zal volgen op Ascentie en Disclosure. Allen worden teruggebracht naar hun thuis sterrenstelsels, naar de Holle Aarde of Inner Aarde(Binnenste Aarde). Zorra beschreef dit opnieuw zoals we dat altijd hebben gehoord. 

3.  Het Plan.
Niets is er veranderd uit het scenario dat Zorra ons in al die maanden heeft gegeven. Dit is het Meesterplan van de Schepper en dat zit nog op zijn plek. “Tot dusverre ben ik niet geïnformeerd door de Schepper dat dit plan is veranderd.”  We zijn dus niet in de steek gelaten. Opnieuw: “… voor het eind van het jaar!” 

Voor degenen die teleurgesteld zijn… wat Zorra zegt zal nogal duidelijk worden in de komende dagen. 

4. Prosperity Plan, het Plan van Welzijn
Komt snel in het spel.

5. Regering
De Galactische Regering zit op zijn plek en is klaar om te gaan.  Obama is ingelicht en ook gereed.

6. Ons Werk?
Doorgaan onze hoofd banden te dragen;  is zeer belangrijk.  (ik ben in contact met Anne, ben dat aan het vragen.w.)  wordt rustig… ga in de energie van 5D als we mediteren. Mediteren met ons hart-denken zal ons helpen snel naar vol bewustzijn te gaan. Ga door met concentreren op het omhoog gaan van onze vibraties. Doe onze ademhaling oefening. 

Trouwens, toen Zorra sprak over die 1% die niet naar de 5de Dimensie gaat… dat zij al zijn verhuisd naar de andere planeet, vroeg ik naar Hilary (Clinton)…  “Is de Hilary die we nu zien dan een Kloon?  Zorra: “Ja, er zijn nu heel veel klonen aan het rondlopen….”

Dus, mensen, Zorra deed extra moeite om die informatie naar ons toe te brengen. We zullen nu niet meer van hem horen. (wel, dus op  1 januari .w.) Hij sprak over de geldigheid van SaLuSa’s boodschap. Alles zit op zijn plek…  Ascentie is gebeurd voor ons en Moeder Aarde is op haar pad. Disclosure komt daarna. De Vergadering zal gaan gebeuren, na Disclosure. 

Laten we wat kwaliteit tijd nemen voor onze meditatie en ademhalingsoefeningen. Hoe meer we dit doen, hoe sneller we ons volledig openen naar onze 5de Dimensie.

En zijn wij niet de gelukkigen om deze zuivere informatie direct van Zorra te krijgen? 
Slaap goed! Mijn liefde aan ieder van jullie!

“Moge harmonie, vrede, blijheid, lachen, heling en veel, veel liefde met jullie zijn.  “ Zorra. 

Mom    HEN
Hollow Earth Network  

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html