Labels

Wednesday, January 30, 2013

28-01-2013 Genade is nu jullie Dagelijks Brood


Moeder Maria: Genade is nu jullie Dagelijks Brood



Mother Maria - Folk Art
Ik lees heel veel in andere new-age-blogs over hoe veel lichtwerkers zich “teleurgesteld” voelen bij de beloofde ascentie, dat de dingen er niet anders uitzien, en daar ik ook hoopte op een meer dramatische toename van tastbaar licht, ben ik in een vertrouwen gekomen dat ons collectieve pad (dat al geschapen is geworden vanuit onze hogere niveaus van wijsheid in samenwerking met onze Leraren en Gidsen en Goddelijke Ouders) ontworpen is om zo rustig mogelijk te zijn als we kunnen, en volmaakt in tijd is gezet voor onze individuele wil, om het meest duurzame tempo te kiezen. Hoe ‘goed’ zou het zijn om door onze laatste weerstand heen te worden gekatapulteerd, en dan onszelf terug gezogen voelen worden  naar onderen tot aan het niveau dat we wel kunnen verdragen?

We zijn zo’n lange weg gegaan in onze levens, mijn lieve Broeders en Zusters! Laten we compassie hebben met onszelf en ons tempo respecteren. Ongeduld is wel natuurlijk onder deze omstandigheden en ik voel dat ook, maar als ik in dat gevoel ga, dan voelt het alsof die in angst zit geworteld om niet op tijd te komen, om niet in staat te zijn om met de anderen mee te kunnen gaan, om niet “gekwalificeerd” te worden om te kunnen ascenderen. De polariteit van deze zorgen is “verwachting”- misschien kunnen we onze angst om niet op te stijgen sussen(of om de boot te missen) met “hoop”, met “verwachting” dat alles SPOEDIG beter zal zijn dan nu. 

Het is ons scheppingswerk dat aan het werk is, wij hebben angst, die onaangenaam is, dus projecteren we in onze gedachten “om het beter te doen”. Daar het geen creatie is die op liefde is gebaseerd, helpt dit niet werkelijk om iets “beter” te manifesteren of voor meer vol van licht te worden. Als ik in mijn liefde ga voelen, in mijn hart, word ik gerustgesteld dat we prachtig vooruit gaan, en als we meer licht in ons weten kunnen brengen, meer vertrouwen, stijgen we heel natuurlijk op. Als ik de behoefte voel aan geruststelling, vind ik troost door me af te stemmen op de liefdevolle en positieve woorden die uit de hogere rijken komen. Soms vind ik MoederMaria juist daar, dus deze brief brengt haar woorden naar ons allemaal. In Liefde gedeeld, Jennifer.

(en nu de gechannelde boodschap)

“Moeder Maria, wilt u een boodschap geven voor het blog?”

“Ja, lieve. Ik ben heel dankbaar voor de opening die je hebt gecreëerd in deze blog om woorden mee te delen van zegening en liefde, woorden van troost en helderheid, woorden van blijheid met geschenken van genade.
Velen denken aan mij, als vol van genade – en dat ben ik ook. het is mijn vreugde om deze volle en open en LEVENDE verbinding te handhaven voor de stroom van liefde – het is alsof ik in een waterval sta, alleen het water stroomt ook door mij heen en helemaal om mij heen, het water is de levende kracht van liefde.
Het is inderdaad heerlijk en zegenrijk en uit deze volheid is er een oneindige stroom van delen. Kom dichterbij en jullie zullen worden bespetterd door de mist, verrukt door regenbogen, vochtig worden door de snelheid van genade. Laat je dichterbij komen en gesprayed worden, laat je haar nat worden, bespat je handen in de vallende stroom van leven.

Oh, mijn lieve mensen, stap de hele stroom in en voel de glorieuze energie – als Levend Water – die je kruinchakra doordringt en door je wezen loopt. Het is glorieus! Het is allermeest prachtig en je niet voor te stellen! Aarzel je nog? Vertrouw je jezelf niet? Vrees je dat de kracht van de stroom je onderduwt?  De stroom van leven zal je altijd naar groter leven dragen, meer leven, meer liefde, naar verbreed weten en besef van verrukking.

Wees niet bang voor je eigen antwoord op verrukking. Je bent er naar toe gegroeid. Jullie hebben nu de capaciteit ervoor – ieder van jullie die het verlangen van je hart heeft gehoord om beter te weten wie je bent. Jullie zijn liefde, liefste mensen. Laat jezelf de belevenis krijgen om jezelf een steeds breder wordende stroom van Liefde te laten zijn. LIEFDE – LEVEN – STROOM- ENERGIE-LICHT – alles in een – dit is jullie erfenis, gegeven door Jullie Goddelijke Ouders, van wie jullie Leven kregen.

Jullie pad heeft je door het grote portaal gebracht van 21 dec. 2012 en jullie komen nu door de mist het veld van mogelijkheden binnen. Onderzoek dit, mijn lieve kinderen! Als je vermoeid bent kun je in de zonneschijn gaan zitten en een picnic hebben en een beetje weg sluimeren, maar dan, open je ogen voor de Nieuwe Aarde die uit jullie collectieve harten geboren is en vier dit!
Speel op haar!  op alle letterlijke/stoffelijke en metaforische/spirituele manieren die je maar kunt vinden – spetter in de waterval, beklim bergtoppen, strek je uit in de zon op het zand met de golven die je tenen kietelen. Jullie zijn er gekomen, liefste mensen! Genade is nu jullie dagelijkse brood – wees niet bang om je mond te openen en proef de belichaming van goddelijke liefde die jullie Nieuwe Aarde is. 

Wij verheugen ons met haar, wij verheugen ons met jullie, wij omhelzen jullie  met vreugde, Moeder Maria.” 


Gechanneld door Rev. Jennifer Donaldson.

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html