Labels

Thursday, December 20, 2012

19-12-2012 Alles is een Hologram!



Steve Beckow:  Alles is een Hologram!
19 December 2012      

Bron:  http://the2012scenario.com/2012/12/everythings-a-hologram/


Celine en holografische vriend

Werner Erhard was gewend te zeggen dat niet uitgedrukte vreugde een schok is. Dus zie me als humoristisch en laat me gewoon mijn blijdschap uitdrukken op de manier zoals ik ben. Als ik dat niet doe dan ga ik waarschijnlijk exploderen en ik moet nog twee dagen bijeen blijven!

Ik grinnik op dit moment over hoe serieus we allemaal zijn. Sommige mensen kijken heel nauwlettend naar de vele verklaringen die gemaakt worden.

Bijvoorbeeld willen sommigen de aard van het hologram weten waarover Aartsengel Michaël vertelde waar mensen die wat meer moeten opruimen, naar toe gaan. En als we het niet kunnen verklaren, dan zitten ze in een metaforische houding en zeggen: “All right! Dat is genoeg. Laten we alles afblazen!”

Als je me toestaat dit te zeggen met een glimlach op mijn gezicht: Alles is een hologram!

Wetenschappers hebben ons verteld dat materie 99.9999% ruimte is, dat er hier een elektron zit en daar een proton en dat er een ruimte tussenin zit die groter is dan de Grand Canyon. Wat je denkt dat vast is, is niet vast. Het is meest leeg.

En wat nog meer, het is de Leegheid die echt is! Realiseer je de Leegheid en dan kun je naar Huis! 

Ik ben een hologram. Jij bent een hologram. Erger nog! We zijn beiden alleen maar een gedachte. Een relatief verheven gedachte in het Denken van God, maar desalniettemin een gedachte. Een illusie, een droom, noem het wat je wilt. 

De Aarde is een hologram. Je moeder is een hologram. Je aait een hologram en eet een hologram. 

Alle bestaan, of Een Ding, is een hologram en we zoeken allemaal naar dat Ene Ding dat geen hologram is – als Dat alles is dat er is!
Stop met zoeken! Je zit erin. Erger nog. Je bent het! Klaar op! 

De hele wereld wacht op ons om te ontwaken voor het Ene Ding dat geen hologram is (maar geen ding is) maar ondertussen is alles dat we met onze ogen zien, alles dat we aanraken, alles dat we horen, voelen, naderen, weg van lopen, is (uit StarWars) een hologram.

Luister, we kwamen zo ver als we kwamen. Het is nu tijd dat we niet meer uitwerken/bedenken dan we deden. De show is voorbij. De bemanning haalt het decor weg. De acteurs zitten in hun kleedkamers en halen hun makeup van hun gezicht en kijken uit naar het feestje.  We kwamen zover als we kwamen. Nu is het tijd om te gaan vieren.

Het was een goed toneelspel. Het maakte ons bang. Het schudde ons heen en weer. Het liet ons lachen.   

Nu heeft de grote Directeur dankjewel gezegd tegen iedereen, gaf ons loon en klopte ons op de rug. We zijn vrij om te gaan.

Jullie zijn vrij. Ik ben vrij. Twee silhouetten in de schaduw, twee hologramman in een Paradijs voor hologrammen. Ik zie je op het strand. Nee, je hoeft niks mee te nemen!  

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html