Labels

Friday, November 2, 2012

31-10-2012 Steve Beckow in Sedona




Steve Beckow in Sedona, Linda Dillon met de Goddelijke Moeder:  
Jullie zijn klaar om thuis te komen.  
1 nov. 2012  

Bron:
http://the2012scenario.com/2012/11/the-divine-mother-you-are-ready-to-come-home/



Linda Dillon channelde een boodschap van de Goddelijke Moeder bij de tweede Sedona Conferentie op 31 oktober. Er werd gezegd dat we voorbij het omslagpunt zijn naar Ascentie.
Mijn omhelzing is zacht maar stevig en die zal jullie versterken voor de dagen die voor jullie liggen. Ja, Ascentie.
[Ascentie] is mijn plan. Het is het Goddelijke Plan en het is waar we op gewacht hebben. Jullie aftellen is bezig en ook die van ons. Iedere dag nemen we de maat van het  licht- en liefdesquotiënt en in het collectief, en, lieve mensen, die is aan het groeien. 

Die is niet zo aan het groeien zodat jullie een omslagpunt krijgen. Jullie zijn er al. Jullie zijn allemaal al klaar om thuis te komen. Nee, niet naar wat jullie denken dat de buitenste rijken of het Nirvana zijn.

Jullie zijn klaar om thuis te komen in de Vijfde Dimensie, naar jullie Nova Aarde, naar jullie nieuwe zelf in je magnifieke vorm van kristallijn, diamanten onder druk. Dat is waarvoor we zo ijverig hebben gewerkt met jullie en al zo lang. Oh, lang voordat jullie werden geboren. 

Vandaag kom ik om jullie weer in te gieten met mijn radiantie. Terwijl jullie met mij door dit portaal stappen, terwijl jullie omhoog reizen, en de gouden spiraal niet rondreizen(1), maar omhoog reizen naar het centrum van de gouden spiraal. Kom bij mij, terwijl ik in jullie vreugde,  matigheid, voorzichtigheid, ontzag en sterkte giet. 

Ik hielp jullie verankeren op mijn dochter Gaia. En wat meer je nodig hebt. En Michaël heeft vele keren namens mij gesproken en jullie gevraagd om ‘groot’ te dromen. Daar zijn jullie nog niet. Dus laat mij jullie weer een ingieting geven, laat me jullie een geschenk doen dat als jullie je verbreden jullie scheppingen zich verbreden. Jullie wezen wordt groter. En het gevoel, het weten, de verankering van mijn essentie in elkeen van jullie verbreedt zich. Laat dit gebeuren, lieve harten, laat dit zijn.

Sta het toe en  ontvang dit nu.

Ga met mijn liefde. Vaarwel.

Voetnoten: 
(1) In mijn gesprek over mijn visie beschreef ik een spirituele spiraal die we volgen als we onze heilige boog voltooien van God naar God. 
Onze reis volgt ook een spiraal  als een boog als we terugkeren naar de karmische lessen die we nog niet hebben afgewerkt, en die brengen ons dezelfde soorten gebeurtenissen naar ons toe opnieuw en opnieuw. Die terugkeer naar dezelfde plaats leven na leven kun je visualiseren als een spiraal.
De wijze Vasistha, wees millennia geleden op deze spiraal als “het omhooggaan en vallen in de evolutie” die de “wet van oorzaak en gevolg” bracht.  (Swami Venkatesananda) ed., The Concise Yoga Vasistha. Albany: State University of New York, 1984, 94.)  Twentieth-century Christian Master Beinsa Douno described it as a “partial rise and descent in an oscillating curve.” (“Brother of the Smallest One,” Lectures, 1 January 1917, 
www.beinsadouno.org., downloaded 7 March 2005.)



Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html