Labels

Friday, November 2, 2012

01-11-2012 Steve Beckow in Sedona




Steve Beckow met Sierra Neblina in Sedona op 1 nov.2012 
Commander Ananda: Toen Gaia de oproep deed, kwam ik.   

Bron:
http://the2012scenario.com/2012/11/commander-ananda-when-gaia-put-out-the-call-i-came/



Dit is een uittreksel van een toespraak door Commander Ananda, die de ‘ingevlochten’  walk-in is van Sierra Neblina. Het werd gegeven op 1 november 2012, bij de tweede Sedona Conferentie.

Ik kreeg  mijn computer niet snel genoeg aan om de opening zin vast te leggen. Dit is dus geen woord-voor-woord transcriptie; het zit er dichtbij maar is niet precies. Het volledige gesprek is beschikbaar in het livestream archief en we kunnen het ook nog uitschrijven. Commander Ananda begint:  
________________________________________
…mijn was een heel groot schip en we reisden rond terwijl we de galaxy dienden. Ik heb een erg sterke verbinding met Gaia en toen Gaia  haar oproep van smart deed antwoordde ik erop. 

Toen Gaia de oproep deed wilde ik naar beneden gaan en op de planeet zijn.  Ik ging met een kleine groep (met anderen) en we gingen langs een ‘glijbaan’ naar planeet Aarde. Toen we op een bepaald punt waren, verlieten we ons lichaam en werden licht – met al die vormen waarmee ik daar kwam – en we keken naar elkaar en zeiden – jij en jij en jij – we zullen elkaar gaan ontmoeten op de planeet en toen keken we naar de planeet en besloten we in welke familie we zouden worden geboren. 

Ik kwam om me aan het ‘hybride worden’ programma bloot te stellen. Ik keek uit naar een geboren Amerikaanse bloedlijn om in geboren te worden omdat ik geboren moest worden terwijl ik me bepaalde codes moest herinneren vanaf dag een, die me aan mijn opdracht moest doen herinneren. 

Ik sta nu in dit stoffelijke lichaam van Sierra, deels als mens en deels galactic. Jullie begrijpen waarschijnlijk niet dat jullie ons iedere dag ontmoeten. Ik koos een moeder die maanden en maanden ontvoering onderging – niet alleen door de regering maar door de Plejadiërs, de Siriussers, en de regering – en ik eer haar tot op vandaag voor wat zij wilde hanteren/meemaken. (dit is eerder vertaald in augustus op 1 - LightAgendaSierraNeblina en 2 - door Stephen Cook).

De jeugd waarin ik opgroeide was zeer gebroken. Dat was iets dat ik had voorzien voordat ik naar beneden kwam op de planeet om karma weg te branden zodat ik niet op de planeet zou gaan vastzitten. Ik was in de tempel van Isis, [hij noemde nog een plek  in Amerika die ik niet snel genoeg kon typen om die vast te houden] Ik was daar met native Amerikanen (indianen) toen zij werden overwonnen door de krijgsmacht van de Verenigde Staten.

Er waren heel veel mensen op de planeet die gebruikt werden om het hybridisatie programma van de Zeta’s en de regering te bestendigen. Er zijn er van ons en jullie die nog worstelen met hun belevenissen en daarom heb ik Sierra gevraagd om een programma samen te stellen van TWIN [Het Walk-in Netwerk] – een klein aspect van werk dat Sierra hier op de planeet doet. 

Haar verhaal is er met Stephen Cook en met Graham Dewyea [we zullen de uitschrijvingen nog posten van beide programma’s en dat begint vandaag] .

Heel veel van haar vermogens werden specifiek gemanipuleerd/opgericht om geactiveerd te worden toen zij nog in de baarmoeder zat. Daarom waren haar astrale reizen en droomwerk uitgebreid groot. Telkens was er een grote ramp die triggerde waarom zij hier was, om de grote Aarde veranderingen die wij voorzagen, te helpen (tijdelijk) af te wenden , zij zou daar zijn en zij heeft uitgebreide veranderingen in haar lichaam ondergaan.

Na een ogenblik zal ik jullie verlaten en laten we Sierra dit gesprek voortzetten. Ik ga anders aan haar stoffelijkheid trekken en dus zal ik haar gauw loslaten zodat zij kan doorgaan met praten over wat het meest kritiek is voor jullie om over haar werk op deze planeet te weten.

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html