Labels

Tuesday, October 2, 2012

25-09-2012






Steve Beckow:  Plotseling, Geleidelijk – het maakt me niet uit, zo lang als we maar Ascenderen… 
(Opstijgen, dus)

25 september 2012  



Mensen. Zoals jullie weten, heb ik het grootste respect voor Matthew Ward. Matthew heeft ons door onze zorgen en angsten heengeleid zo lang als ik me kan herinneren met een hoog gehouden hoofd en wijze adviezen. En Hatonn heeft hetzelfde gedaan.

Maar mij wordt gevraagd om commentaar te geven op zijn kijk op Ascentie – dat die geleidelijk gebeurt en niet op een dag zoals 21 december 2012.  

Ik heb zelf geen idee van wanneer dit zal gebeuren of niet zal gebeuren. Alles dat ik zelf kan doen is de diverse kijken te leveren van degenen waar ik op vertrouw, zoals ik al deed in de volgende artikelen, zoals Stephen Cook eerder deed vandaag.

http://the2012scenario.com/2012/09/gradual-vs-sudden-views-of-ascension-part-1
http://the2012scenario.com/2012/09/gradual-vs-sudden-views-of-ascension-part-2-salusa/
http://the2012scenario.com/2012/09/gradual-vs-sudden-views-of-ascension-part-3-archangel-michael/
http://the2012scenario.com/2012/09/gradual-vs-sudden-views-of-ascension-part-4-archangel-michael/

De moeilijkheid is om hier meer te vertellen over het onderwerp. Hoe “meer” ik zeg zou gewoon het commentaar afbranden dat SaLuSa en Aartsengel Michaël geven dat Ascentie plotseling zal gebeuren op of voor 21 december (20, 21 en 22 sept = verschillend voor waar je op de wereld bent.w.)en dat Matthew zegt dat het geleidelijk zal gebeuren, misschien zo laat als tot aan het eind van het jaar. 

Het maakt niet uit wat het oorspronkelijke onderzoek misschien heeft gebracht, het zou altijd en alleen maar resulteren in een her uitspreken van verdere uitspraken van het zelfde: dat er die twee zichten zijn op hoe Ascentie zal gebeuren. De zaak is samengevoegd en dat zal alleen maar verdwijnen als de datum arriveert over 86 dagen!  

Wij hier op het 2012 Scenario proberen zeker te stellen om het ‘juist te krijgen’ voor onze lezers. Maar als we die professionele zaak een moment kunnen scheiden van het psychologische of egoïstische deel van iemand die eigenlijk gelijk “wil”hebben of “moet hebben”,  ik heb zelf geen behoefte om “gelijk te krijgen”. 

Ik heb geen moeite te ontdekken dat we verkeerd zitten bij iets wat ik zei of verdedigde. Ik probeer gewoon niet verkeerd te zitten. Ik doe mijn best en gebruik al mijn kritiek die ik heb. Maar ik heb geen gevoel dat ik gelijk moet hebben. Dat voert naar verharding van het hart, en in mijn ogen, met een geweldige hoeveelheid egoïsme en eigendunk vóór het feit en ná het feit rechtvaardiging van het beeld management. Geen koekjes hier. Geen doordringendheid. Geen voldoening. 

Veel zaken die gepland waren voor dit jaar hebben zich nog niet gematerialiseerd, of , als ze dat wel deden, waren ze later dan verwacht gematerialiseerd. Ik zei bij gelegenheid dat 100% van alle voorspellingen die over NESARA en over Disclosure gedaan werden, hebben tot nu toe gefaald te materialiseren. En er zijn redenen daarvoor, zoals Matthew heel aardig besprak in zijn huidige boodschap.

Aan de ene kant hield de duistere cabal veel langer vol dan gepland was en antwoordde met heel veel geweld dat onder de wet van de vrije wil viel (veel ervan was dat niet en werd voorkomen, maar we horen er zelden over.St.). Dat ging verder dan de behoefte om karmisch in evenwicht te brengen en vertraagde het Plan.

Aan de andere kant respecteren de galactics zich aan de wet en de universele dictaten. Vaak kunnen ze niet handelen of moeten geduldig wachten, juist omdat ze de wet en onze vrije wil eren. 

In gelijksoortige omstandigheden, zou de cabal gewoon de plek bombarderen en hun pr organen aan de gang zetten om het te laten lijken alsof ze aan de kant zaten van de verdedigende democratie. Mag ik het bombarderen van het Murrah Gebouw citeren om de Patriot Wet te laten gebeuren, en duizenden doden van bruiloftgangers en vrouwen die brandhout verzamelden in Afghanistan en in Pakistan, en de Londense bombardementen als voorbeelden? 

Als Matthew correct is, als de geleidelijke kijk accuraat blijkt te zijn, natuurlijk dan ben ik teleurgesteld. Maar Matthew zegt nog steeds dat we ascenderen; alleen niet volgens de timetable die ik ondersteun. Als hij gelijk heeft, blijf ik werken voor Ascentie. Het maakt me niet uit of het een maand later is, zeg maar, en geleidelijk. Zolang als het maar gebeurt.

Als mijn ascentie eerder geleidelijk moet zijn dan plotseling, terwijl ik aldoor geniet van de zegeningen van NESARA, we ons vermengen en mixen met onze sterrenfamilie, en de armen en behoeftige mensen van de wereld dienen, dan ben ik blij me daartoe te verplichten. De Hemel kan wel een maand wachten. We hebben de eeuwigheid om er van te genieten.  



Channel: Steve Beckow


Website: 
http://the2012scenario.com/2012/09/sudden-gradual-it-matters-not-to-me-as-long-as-we-ascend/#more-145969 
 
Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html