Labels

Sunday, October 21, 2012

20-10-2012 Laura



OK, ik heb 2 UFO’s gezien….   Zijn we als Beschaving klaar voor een Eerste Contact, of niet? 

Gepost door Laura op 20 oktober ‘12

Bron:
http://2012indyinfo.com/2012/10/20/laura-ok-i-have-seen-2-ufos-are-we-ready-for-first-contact-as-a-civilisation-or-not/



Hallo Iedereen!  Zoals een paar van jullie weten, kreeg ik vandaag enkele  boodschappen……Ik was zo hyper de hele middag, alhoewel mijn verkoudenheid met heel sterk op de grond houdt.
Hier is de eerste boodschap die vandaag binnenkwam….  van… geen specifieke naam, alleen maar Galactic ET contact, en het communiceerde zoiets als dit naar me:

Als het tijd is….  De Galactics, Moeder Aarde of het hele Universum zullen niet langer meer wachten op president Obama om een officiële aankondiging te doen over Disclosure.

Als een geboorte!  Als het tijd is, kan niets de mensen meer afhouden om Galactics te zien, of te gaan Ascenderen/Opstijgen. Daar is geen officiële toestemming meer voor nodig!

Mensen zullen zo wakker worden in enkele weken, niemand zal angst hebben als ze schepen zien die zich onthullen! Geen vreespraatjes zullen nog werken op een bepaald moment omdat Mensen zich onze ware oorsprong, hun ware families zullen herinneren, of dat we niet bij elkaar horen, als broeders en zusters van het hele universum.

Wij zijn een, mensen zullen spoedig ontwaken voor dit feit, als mensen jullie zullen ontwaken voor je ware oorsprong !!

Ok, ik was zo aan het gonzen door de energie van die wezens, dat ik me voelde alsof ik dronken was, terwijl ik in bijna 3 maanden niet meer heb gedronken! Ik voelde me ontzettend blij alsof ik was ‘ingeplugd’ in een of andere super en hyper computer, die meer en meer vreugde, informatie, liefde in me laadde!  Het gevoel was VERBIJSTEREND!! 

Maar ik begon me pas te realiseren hoe anders het is voor me als ik “denk” dat ik klaar ben voor een Eerste Contact of als we voor opgestegen wezens van licht zullen staan met super technologie enz… ons hoofd en hart konden wel eens zo snel gaan, dat zou ons eigenlijk kunnen doden door over-opwinding en een overvloed aan blijdschap.  Ik maak geen grap, sommigen van ons willen best een enorme schok krijgen. Ik vraag me af of het ’t best is om te wachten totdat we op een zelfde niveau zitten met onze Galactics en dus op een zekere weg zijn naar Ascentie of dat we volledig moeten zijn opgestegen, en niemand meer in staat is om, op die tijd, zich nog voor ons te kunnen verstoppen.

Dus ik begrijp volledig, na deze ervaring, waarom het nodig is om langzaam te gaan, en om te wachten tot de rest van de mensen ook klaar is om de waarheid te accepteren. 

Een paar uur later, werd mijn kat Indy gek, ze wilde naar buiten, zoals op geen andere tijd. Ik ging uiteindelijk even met haar wandelen buiten en ik keek op naar de sterrenhemel. Ik ging naar buiten, het is een vreemd milde prettige nacht, geen wind, en warm. Ik dacht eraan hoe prettig het is te zien dat al die energieën naar ons worden uitgezonden, vanuit het galactisch centrum. Ik keek omhoog! En ik zie 2 UFO’s!  Die twee schoonheden flitsten licht naar me! Rood, blauw, groen, geel, wit, oranje door de ene terwijl de andere lager hing en alleen wit flitste. 

Mijn hart voelde hun liefde voor ons allemaal! Me werd gevraagd of ik denk dat de mensen klaar zijn voor een show….  Die er misschien uitziet als een onthulling. Ik stuurde al mijn liefde en zei: WE ZIJN KLAAR nu!  Zo velen van ons zijn dat! Zij waren ook overstelpt met vreugde en een tweede straal verscheen op het eerste schip!  Enorme witte lichtflitsen, die breder werden, ik kon hun liefde naar me toe voelen komen,  het voelt alsof er helemaal geen afstand tussen ons is!

Ik kon mijn partner naar buiten halen, om hallo te zeggen en hij zei ook, dat dit echt was!  Ik kon duidelijk onze vrienden met ons zien uitwisselen!  Hoe meer liefde ik hen stuurde, hoe meer lichten en groter hun schip wordt! Ik kon voelen hoe gelukkig zij zijn!  De UFO’s  flitsten weer lichten naar ons beiden, alle kleuren!! En toen kwam weer het tweede licht!! 

Jongens!!  Dit wordt echt serieus opwindend !!   

Mijn partner neemt me nu eindelijk serieus!!  LOL (ik lach hardop)  en hij is een beetje.. . zullen we zeggen… geïntimideerd! Lol.

Dus… alsjeblieft dames en heren!!  Bevestig ALSJEBLIEFT  of we klaar zijn voor een Eerste Contact of niet!  Ik zei dat we dat waren …  OK…  ik denk dat het een goed idee is dat we onze wensen en liefde voor hen uitzenden, om elke twijfel uit hun geest weg te halen over dat we van hen houden en hen willen ontmoeten !!!  Eindelijk!  Ik voel me alsof ik een oude romance meemaak…   als je snapt wat ik bedoel!!

Omarmingen, liefde en vrede!  In wat een prachtige wereld en tijd leven we!  Laura /
/ Multidimensional Ocean


Vertaling: Winny  

1 comment:

  1. The site is really beneficial for everyone to know about this topic. I think if you read blog than you will get some more information from blog. This is really useful blog.training time managment

    ReplyDelete


Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Galactic Family and Keshe

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!


descde
Berlin
Sunday, 7:00 a.m.
descuk
London
Sunday, 6:00 a.m.
desces
Madrid
Sunday, 7:00 a.m.
descru
Moskau
Sunday, 10:00 a.m.
descfr
Paris
Sunday, 7:00 a.m.
descse
Stockholm
Sunday, 7:00 a.m.
descat
Wien
Sunday, 7:00 a.m.
descusdv
Denver
Saturday, 11:00 p.m.
descusla
Los Angeles
Saturday, 10:00 p.m.
descusmp
Memphis (TS)
Sunday, 12:00 a.m.
descusny
New York
Sunday, 1:00 a.m.
descussf
San Francisco
Saturday, 10:00 p.m.
descbr
Rio de Janeiro
Sunday, 3:00 a.m.
descca
Vancouver
Saturday, 10:00 p.m.
desctr
Istanbul
Sunday, 8:00 a.m.
descza
Kapstadt
Sunday, 8:00 a.m.
descid
Jakarta
Sunday, 1:00 p.m.
desccn
Shanghai
Sunday, 2:00 p.m.
descau
Sydney
Sunday, 5:00 p.m.
descil
Tel Aviv
Sunday, 8:00 a.m.
descjp
Tokyo
Sunday, 3:00 p.m.

descTelepathy Live Event - Begin

The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

http://www.the-starpeople.net/liveus.html